شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت دوازدهم

حسن روحانی:

آبادانی سواحل مکران از افتخارات دولت دوازدهم است

رئیس جمهور گفت: در این دولت از ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه تقریبا به ۲۰ هزار کیلومتر یعنی معادل حدودا ۶۰ درصد رسیده‌ایم. ۶ هزار کیلومتر هم در دست اجرا داریم و اگر این در دست اجرا را هم حساب کنیم می شود تقریبا دو برابر.

آبادانی سواحل مکران از افتخارات دولت دوازدهم است

به گزارش منیبان؛ «حسن روحانی» در مراسم آئین بهره برداری از طرح های ملی وزارتخانه های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان گفت: در ریل گذاری این دولت حرکت شتابان  وخوبی داشته است ودر روزهای اینده  افتتاح پروژه های ریلی در کشور را پیش رو خواهیم داشت. چندین استان ما در کشور به شبکه ریلی سراسر کشور متصل شده است که این اتصال حایز اهمیت بوده است خصوصا در اتصال هایی که در ترانزیت نقش داشته است. از افتخارات این دولت ابادانی سواحل مکران  است خصوصا پروژه جاسک و چابهار و اب شیرین کن خلیج فارس به دریای عمان.

او ادامه داد: ساحل مکران امروز اباد و ابادتر میشود و اسکله نفتی مهم که در تاریخ ایران بی نظیر است در طی روز های اینده مورد بهره برداری قرار میگیرد و از جاسک هم نفت ما صادر خواهد شد همانند خارک که سالیان دراز این کار صورت میگرفت.

روحانی بیان کرد: در زمینه ورزش حرکت خوبی انجام شده است. چند امار را وزیر اعلام کرد که  مهم بود یکی خانه ورزش روستایی است که  در اغاز دولت 600 خانه بوده و امروز به  7000 هزار رسیده است  که12 برابر شده است این به معنای عدالت ورزشی و توجه به گسترش روستا هاست.

رئیس جمهور مطرح کرد: میلیون ها انسان در سراسر کشور تلاش کردند و این افتخارات تلاش همه مردم  است، تلاش کارگران و مهندسین و طراحان  و وزارت خانه ها است که در این شرایط سخت کار بزرگی را  رقم زدند.

روحانی افزود: در این دولت از ۱۲ هزار کیلومتر بزرگراه تقریبا به ۲۰ هزار کیلومتر یعنی معادل حدودا ۶۰ درصد رسیده‌ایم. ۶ هزار کیلومتر هم در دست اجرا داریم و اگر این در دست اجرا را هم حساب کنیم می شود تقریبا دو برابر.

رئیس جمهور بیان کرد: اینکه امروز موفق هستیم و ۳۲۱ کیلومتر پروژه بزرگراهی و راه اصلی را به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان در یک روز افتتاح می کنیم، جای خوشبختی است. امروز 81 مین روز افتتاح دولت بود. اگر ترامپ خبیث نبود مردم می دیدند آمار اقدامات دولت چقدر بالاتر بود. دولت در شرایط تحریم، تولید و جهش تولید و مانع زدایی را محقق کرد. یکی از افتخارات دولت تقویت حمل و نقل بوده است. در تمام بخشهای حمل و نقل کارهای بزرگی انجام داده ایم.