چند روز پیش، خبری مبنی بر مهاجرت سالار عقیلی به کشور اسپانیان، در فضای مجازی چرخید که واکنش این خواننده را به دنبال آورده است.

عقیلی با انتشار ویدیویی نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و گفت: «چند وقت پیش اخباری را مبنی بر مهاجرت من، در فضای مجازی منتشر کردند. اعلام می‌کنم که چنین موضوعی صحت ندارد. من کماکان در خدمت مردم ایران هستم. همان‌طور که قبل‌تر هم گفته‌ام، چه در کنج قفس باشم، چه در پرواز، می‌خوانم، قناری فترتم تا زنده‌ام آواز می‌خوانم، زبانم از حدیث عاشقی کی خسته می‌گردد، سرود عشق را صدبار خواندم باز می‌خوانم.»

او ادامه داد: «این خبر کذب هست و از طریق وکلا و مراجع قضایی، پیگیر رسیدگی به این موضوع هستیم.»

سالار عقیلی درباره واکنش دیگر هنرمندان نسبت به این شایعه گفت: «نکته جالب این‌جاست که یک‌سری از دوستان هنرمند هم، یک کاریکاتور من را در صفحه اینستاگرام‌شان منتشر کردند و هرچه که می‌توانستند درباره من گفتند.»

این خواننده موسیقی سنتی افزود: «یکی از همین افراد، حتی یک اثر ندارد که مردم زیر لب زمزمه کنند. حداقل من افتخار این موضوع را دارم که ده آهنگ خوانده‌ام که مردم آن‌ها را زیرلب زمزمه می‌کنند. نمی‌خواهم اسم ببرم اما در این شرایط ایشان با پست کردن کاریکاتور من، کار بسیار ناشایستی انجام داد.»

او در پایان گفت: «در این اتفاقات و شرایط، آدم دوست و دشمن را بیشتر می‌شناسد.»