شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#حوزه

آغاز بهره برداری از ۱۶ پروژه بزرگ سازمان بنادر با دستور رئیس جمهور؛ تا دقایقی دیگر


آغاز بهره برداری از 16 پروژه بزرگ سازمان بنادر با دستور رئیس جمهور؛ تا دقایقی دیگر

تا دقایقی دیگر و با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس ۱۶ پروژه بزرگ سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه دریایی و بندری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، از 16 پروژه متنوع و گسترده، 2 پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی، در بنادر انجام شده و سایر پروژه ها از سوی سازمان بنادر و دریانوردی عملیاتی شده است.

بر این اساس 6 پروژه مربوط به استان هرمزگان تحت عنوان یک پست اسکله و 31 هکتار بارانداز پایانه کانتینری بندر شهید رجایی، سه پست اسکله نفتی (زیرساخت عمرانی)، یک فروند شناور طناب گیر، یک فروند کشتی لایروب مکنده مخزن دار (هایپرساکشن)، ساختمان مرجع دریایی و سیستم جامع اعلام حریق است.

پروژه های مربوط به استان خوزستان نیز شامل انبارهای چند منظوره نگهداری کالا، یک فروند کشتی لایروب مکنده مخزن دار (هایپرساکشن) و پروژه مربوط به استان بوشهر تحت عنوان سامانه‌ دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی است.

پروژه های مربوط به استان مازندران نیز شامل یک دستگاه جرثقیل های موبایل ساحلی 60 تنی، ساختمان باشگاه ملوانان(امیرآباد)، ایستگاه شماره 2 آتش نشانی، کارخانه تولید آرد بلغور ذرت و کنستانتره، سامانه دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی، ریل گذاری اسکله های جنوبی برای استفاده جرثقیل های بکرا و اجرای محوطه کانتینری و ساختمان باشگاه ملوانان (نوشهر) است.

گفتنی است، حدود 6 هزار و 876 میلیارد ریال و 87,9 میلیون یورو از محل منابع داخلی سازمان بنادر و منابع بانکی و همچنین بیش از  382 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، برای پروژه های جدید سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/