شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

خودروهایی که هفته اخیر حراج شدند/ اعلام شرایط اقساطی خرید خودرو

خودروهایی که هفته اخیر حراج شدند/ اعلام شرایط اقساطی خرید خودرو
از نیمه دوم تیر تعدادی از خودروسازان، پیش فروش محصولات خود را آغاز کردند. در این میان علاوه بر خودروسازان داخلی نام شرکت‌هایی که خودروهای چینی را در داخل کشور مونتاژ می‌کنند نیز در طرح‌های پیش فروش به چشم می‌خورد.

پیش فروش خودرو طی سال‌های گذشته توسط شرکت‌های خودروساز داخلی و یا نمایندگان فروش خودروهای خارجی به صورت ماهانه و یا فصلی در حال اجراست که به علت نوسانات بازارهای داخلی وخارجی شرایط پیش فروش مدام با تغییرات مواجه است، در آخرین تغییرات شرایط پیش فروش برای متقاضیان تسهیل شده است.

در ادامه به شرایط پیش فروش اعلام شده خودروسازان داخلی و خارجی مونتاژ کننده در داخل اشاره می‌شود.

شرکت خودروسازی سایپا
قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا در ۲۰ تیر با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای نظارتی برگزار شد و برندگان خودرو کوییک آر مشخص شدند.

در طرح فروش فوق‌العاده دو هزار دستگاه و در طرح پیش فروش ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو کوییک آر عرضه می‌شود. کوییک آر در فروش فوق‌العاده سایپا با قیمت قطعی ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و در پیش فروش سایپا با پیش پرداخت علی الحساب ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه و در پیش فروش یک ساله دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

همچنین این خودروسازی اعلام کرده که در این مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت‌ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان می‌توانند بدون این محدودیت‌ها ثبت نام کنند.

شرکت ایران خودرو
ایران خودرو نیز پیش‌فروش پنج محصول خود را از ۲۰ تیر آغاز کرده بود که تا ۲۲ تیر ادامه داشت. در طرح جدید این شرکت، پیش‌فروش خودرو، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای انجام شد.

شرایط ایران خودرو در طرح جدید کمی متفاوت‌تر است. در این طرح پیش‌فروش خودرو، هر کد ملی فقط می‌تواند یک خودرو ثبت‌نام کند. متقاضی باید گواهینامه رانندگی (حداقل پایه سوم) داشته باشد. متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی خریده باشد.

روز گذشته ۲۳ تیر قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو انجام ‌شد.

نوزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو از روز پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ آغاز می‌شود. ثبت نام اینترنتی ایران خودرو طبق معمول به صورت شبانه‌روزی بوده و در نهایت، در روز شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ نیز به پایان می‌رسد.

شرکت‌های مونتاژ کننده خودروهای چینی در داخل کشور اما بیکار ننشسته‌اند و آن‌ها نیز پیش فروش بعضی از محصولات خود را در این هفته آغاز کردند.

کرمان موتور شرکت فعال مونتاژ محصولات چینی در ایران، طرح جدید فروش محصولات جک خود را آغاز کرده است. افراد می‌توانند از طریق سایت فروش کرمان موتور از تاریخ ۲۱ تیر تا ۳۱ تیر محصولات کرمان‌موتور را خریداری کنند.

شرایط فروش چهار محصول این شرکت یعنی  کی ام سی K۷، جک S۵ ، جک S۳ و جک J۴ را برای نیمه دوم تیر اعلام کرده است.

 

فروش فوری مدیران خودرو در تیر ۱۴۰۰
طرح فروش فوری و اقساطی همراه با تسهیلات مدیران خودرو از تاریخ هفت تیر ۱۴۰۰ با موعد تحویل ۳۰ روزه نیز آغاز شد.

خودروهای ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲، ام وی ام ۳۱۵ در گروه محصولات ام وی ام و خودروهای آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ مدیران خودرو، محصولاتی هستند که در این طرح به فروش می‌رسند.

براساس اعلام شرکت مدیران خودرو نرخ سود تسهیلات خرید این خودروها ۲۱ درصد است و میزان تسهیلات حداکثر ۶۰ درصد مبلغ خودرو است. موعد بازپرداخت اقساط در این طرح از ۱۲ تا شصت ماه (یک الی ۵ سال) بنا به انتخاب مشتری خواهد بود.

همچنین،در طرح فروش اقساطی محصولات ” چری” و ” ام وی ام” با اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه در دو طرح مبلغ پیش پرداخت است.

ثبت نام طرح جدید مدیران خودرو تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه دارد.

تخفیف‌های صنایع خودروسازی فردا
شرکت خودروسازی فردا طرح پیش فروش کراس اوور “فردا SX5″، ویژه تیر را اعلام کرده است. بر اساس اعلام معاون فروش و بازاریابی شرکت خودروسازی فردا، کراس اوور جدید این شرکت به نام “فردا SX5 ” قیمت ۶۲۹ میلیون تومانی دارد که با تخفیف ویژه ۲۰ میلیون تومانی، با قیمت نهایی ۶۰۹ میلیون تومانی و با موعد تحویل ۱۲۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که پیش فروش خودروسازی فردا بدون محدودیت زمانی بوده و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروها ادامه خواهد داشت. بر اساس آنچه در بخشنامه فردا موتور آمده، هر دو خودرو با سود مشارکت ۱۸% فروخته می‌شوند.

منبع : تجارت نیوز