شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#قطر

استراماچونی: بلندپرواز هستم و اشتیاق زیادی به تحول در الغرافه دارم/ به جای قول دادن باید در زمین تلاش کنیم


استراماچونی: بلندپرواز هستم و اشتیاق زیادی به تحول در الغرافه دارم/ به جای قول دادن باید در زمین تلاش کنیم

سرمربی جدید الغرافه قطر خودش را فردی بلندپرواز دانست و گفت که تلاش می‌کند در این باشگاه تحول به وجود بیاورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری خود برای معرفی به‌عنوان سرمربی جدید الغرافه قطر اظهار داشت: خوشحالم که در قطر هستم و به فعالیت در باشگاه الغرافه افتخار می‌کنم. اشتیاق باشگاه بابت پذیرش این پیشنهاد به من اعتماد متقابلی داد. چالش جدیدی پیش رو دارم و ما باید در زمین تلاش کنیم، نه اینکه قول بدهیم.

وی با اشاره به فعالیت خود در استقلال گفت: پیش از این در فوتبال آسیا و ایران کار کردم و مربی قبلی تیم (یوکانوویچ) را می‌شناسم. اطلاعات زیادی از باشگاه‌های قطری دارم؛ به‌ویژه از الغرافه که باشگاهی بزرگ، پیشرفته و جاه‌طلب بوده و جام‌های متعددی به دست آورده است.

«فلسفه مربیگری من بر به دست آوردن پیروزی است که انتقال آن به بازیکنان از همه چیز مهمتر است.»، سرمربی الغرافه ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را برای موفقیت الغرافه و بازگشت تیم به مسیر درست خواهم کرد. من هم یک مربی بلندپرواز هستم و اشتیاق زیادی برای ادامه تحول در باشگاه دارم.

استراماچونی در مورد زمزمه‌ها پیرامون بازیکنان مد نظر خودش تصریح کرد: بازیکنانی که به دنبال آنها هستیم، باید با تفکرات باشگاه سازگار باشند. هنوز درباره اسامی بازیکنان صحبت نکردیم، اما انتخاب بهترین‌ها برای اجرای استراتژی تیم مهم‌ترین نکته است. در روزهای آینده اسامی بازیکنانی که در همکاری با مدیریت باشگاه انتخاب می‌کنیم، اعلام خواهد شد. 

وی با اشاره به چهره‌های شاخص دنیای فوتبال که در قطر به میدان رفتند، گفت: افرادی زیادی چون مهدی بن‌عطیه و ژاوی را در لیگ ستارگان قطر می‌شناسم. ژاوی در سال اول مربیگری خود در قطر دچار مشکل شد، اما فصل گذشته نتایج موفقیت‌آمیزی کسب کرد و تیمش فاصله زیادی با سایر تیم‌ها داشت.

سرمربی الغرافه همچنین با تمجید از مدیریت قطر در میزبانی از جام جهانی 2022 عنوان کرد: سازماندهی قطر در جام جهانی شگفت‌انگیز است و باعث می‌شود هر کسی پیشنهاد تیمی از قطر را بپذیرد. البته من پیشنهاد الغرافه را به خاطر اشتیاق باشگاه و نیز تفکرات نزدیک مدیران الغرافه با خودم پذیرفتم.

انتهای پیام/