شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#جدید#میلان

دونارونا پس از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن: آماده این چالش جدید هستم


دونارونا پس از پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن: آماده این چالش جدید هستم

دروازه‌بان چند سال اخیر میلان به طور رسمی به تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سرانجام خبر از به خدمت گرفتن جان‌لوئیجی دوناروما با قراردادی پنج ساله داد. این دروازه‌بان 22 ساله که عنوان بهترین بازیکن و بهترین دروازه‌بان رقابت‌های یورو 2020 را به خود اختصاص داد، با پایان قراردادش با میلان به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم فرانسوی پیوست.

دوناروما پس از عقد قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن به سایت رسمی این باشگاه گفت: خیلی خوشحالم که عضوی از این باشگاه فوق‌العاده هستم. احساس می‌کنم آماده این چالش جدید و ادامه پیشرفتم در اینجا هستم. می‌خواهم با پاری‌سن‌ژرمن تا جای ممکن جام‌ها را ببرم و باعث خوشحالی هواداران شوم.

دوناروما که نقش پررنگی در قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در شانزدهمین دوره جام ملت‌های اروپا داشت، پنجمین خرید تابستانی مائوریسیو پوچتینو لقب گرفت. این باشگاه پیش از این دروازه‌بان ایتالیایی موفق به جذب جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس، اشرف حکیمی و دانیلو پریرا شده بود.

جان‌لوئیجی محصول آکادمی باشگاه میلان است و از 14 سالگی در این باشگاه عضویت داشته است. او در ماه اکتبر 2015 و در سن 16 سالگی اولین بازی‌اش را برای روسونری در سری A انجام داد و در ادامه در 251 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه این تیم ایستاد.

انتهای پیام/