شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مخالفان

گروه فلسطینی:

مخالفان سازش سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر را محاصره کنند

گروه فلسطینی: مخالفان سازش سفارتخانه‌های رژیم اشغالگر را محاصره کنند - کراپ‌شده

یک گروه فلسطینی گفت مخالفان سازش با رژیم اشغالگر باید سفارتخانه‌های این رژیم را در سراسر جهان محاصره کرده و خواستار اخراج سفرای صهیونیستی شوند.

به گزارش مشرق، گروه فلسطینی «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین»( جبهه خلق برای آزادی فلسطین) با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام امارات در افتتاح سفارت خود در فلسطین اشغالی خواستار گستردگی جبهه مخالفت با رژیم اشغالگر در سطح جهانی شد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین،  الجبهه الشعبیه با تاکید بر اینکه منطقه عربی باید برای دشمن صهیونیستی منطقه ممنوعه باقی بماند،گفت: اقدام امارات در افتتاح سفارت خود در تل‌آویو سقوط دوباره در دام خیانت است و رژیم امارات اصرار دارد که این راه خیانت آمیز را  با وجود مخالفت کشورهای عربی ادامه دهد.

این گروه فلسطینی تاکید کرد: کشورهای عربی حاشیه خلیج (فارس) چراگاه حضور و مداخلات صهیونیستی در همه زمینه‌ها شده است .

الجبهه الشعبیه با بیان اینکه فقط دشمن صهیوینستی ثمره این ارتباط با امارات و غیر آن را برداشت می‌کند، گفت: باید جبهه مخالفت با عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی گسترده شده و سفارتخانه‌های این رژیم را محاصره و برای اخراج سفرای آن فشار وارد شود.

سفارت امارات عربی متحده در تل‌آویو امروز (چهارشنبه) طی مراسمی رسماََ افتتاح شد. در این مراسم، جمعی از مقام‌های سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی و اماراتی از جمله «اسحاق هرتزوگ» رئیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه این رژیم حضور داشتند.

منبع: فارس