شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#دربی

دربی حذفی فرصتی برای انتقام محمود فکری از استقلال !

دیدار استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان بلافاصله پس از دربی حذفی، فرصتی برای تسویه حساب محمود فکری از آبی ها

محمود فکری ، سرمربی پیشین تیم استقلال گفت : برخی ها با لشکر مجازی شان به ما حمله می کنند . زمانی که من جوانی ام را برای استقلال گذاشتم شما کدام گوری بودید ؟

با توجه به اهمیت دربی حذفی برای استقلال و با در نظر گرفتن فاصله کم این بازی با دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان، به نظر می رسد که محمود فکری فرصت مناسبی برای انتقام از آبی ها به دست آورده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنامه‌ ریزی مسابقات به گونه‌ای است که استقلالی‌ها بلافاصله پس از رویارویی با پرسپولیس باید خود را مهیای تقابل با سرمربی اسبق خویش بکنند.

دربی حذفی با توجه به شرایط جدول لیگ برتر، از اهمیت حیاتی برای استقلالی‌ها برخوردار است و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند فرصت قهرمانی در آن را از دست بدهند.

برنامه‌ریزی مسابقات به گونه‌ای است که استقلالی‌ها بلافاصله پس از رویارویی با پرسپولیس باید خود را مهیای تقابل با سرمربی اسبق خویش بکنند.

براساس برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، استقلال سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

بنابراین با توجه به اهمیت دربی حذفی برای استقلال و با در نظر گرفتن فاصله کم این بازی با دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان، به نظر می رسد که محمود فکری فرصت مناسبی برای انتقام از آبی ها به دست آورده است.