شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برجام#روسیه

تازه‌ترین ارزیابی اولیانوف از وضعیت مذاکرات و امکان احیای برجام

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین گفته مذاکرات احیای برجام آسان نیست ولی دلیلی برای بدبین بودن در این خصوص وجود ندارد.

مذاکرات وین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، نماینده روسیه در مذاکرات هسته‌ای ایران در وین، چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران گفت که هیچ دلیلی برای ارزیابی بدبینانه نسبت به آینده توافق هسته ای آینده ایران وجود ندارد

به نوشته خبرگزاری «تاس» «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در گفت‌وگوهای وین به مناسبت ششمین سالگرد انعقاد توافق هسته‌ای ایران در ۱۴ جولای ۲۰۱۵ اظهار داشت: «هیچ دلیلی برای ارزیابی بدبینانه از وضعیت کنونی برجام و آینده آن وجود ندارد، اما نباید هم انتظارات بیش از حد داشت.»

اولیانوف در زمینه احیای برجام افزود: «هیچ دلیلی وجود ندارد که نسبت به این وضعیت و آینده بدبین بود. اول از همه اینکه همه مذاکره کنندگان، از جمله ایرانی‌ها، پیام‌هایی مبنی بر این ارسال می‌کنند که کارهای انجام شده را مثبت ارزیابی می‌کنند و موافقند که مذاکرات باید ادامه یابد. البته ،این به این معنی نیست که مذاکرات آسان خواهد بود. با این حال، بدون شک تمایل به ادامه مذاکره از سوی آنها وجود دارد. »