شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مدیریت بحران

تنظیم و تکمیل چک لیست های مدیریت بحران در کاخ صاحبقرانیه

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تنظیم و تکمیل چک لیست های مدیریت بحران در کاخ صاحبقرانیه صورت می گیرد.

این پروژه بخش ها و سطوح مختلف مطالعاتی و عملیاتی را در این کاخ موزه در بر می گیرد که از آن جمله میتوان به مطالعات آسیب شناختی و شناسایی عوامل آسیب با رویکرد حفاظت پیشگیرانه، تنظیم و تکمیل چک لیست های مدیریت بحران در بخش معماری و زیرساخت های الکتریکال و مکانیکال، گالری ها و فضاهای نمایشی، آثار نمایشی و داخل مخازن، تزئینات، دسترسی ها و سیستم های اعلام و اطفای حریق اشاره کرد.

همچنین انجام تست غیر مخرب ان. دی. تی NDT الکتریکال و رطوبتی، فیلترینگ هواسازها، بررسی و استحکام بخشی اتصالات آثار نمایشی، اصلاح نورپردازی با استفاده از نورهای اس. ام. دی SMD، شناسایی عوامل بیولوژیک و رفع آن، بسترگذاری، اصلاح چیدمان های دارای همجواری کاتالیزوری، بررسی وضعیت مخازن و رفع عوامل آسیب، تقسیم بار مخرب آثار نمایشی بر اساس محاسبه نقاط و اجرای اتصالات تکیه گاهی و اجرای فیلتر بر تکیه گاه تابلوهای نقاشی از دیگر اقداماتی است که در این پروژه صورت می گیرد.

علاوه آن، کمیته مدیریت بحران و حفاظت پیشگیرانه در بخش سطوح نیز به آماده سازی جهت مدیریت بحران در کاخ موزه صاحبقرانیه می پردازد و در این راستا، بررسی دسترسی ها و رفع موانع، نشانه گذاری مسیرهای دسترسی خروج اضطراری، جانمایی تابلوهای اطلاعات اضطرار بحران، جانمایی و نشانه گذاری مکان امن، تعیین نقشه های مسیر جهت تردد خودروهای امدادی و بررسی سیستم های اعلام و اطفای حریق همراه با نقشه های جانمایی انجام می شود.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته این کمیته، همزمان با اجرای این پروژه، امر آموزش تخصصی امنای اموال و مسئولان موزه ها و دیگر کارشناسان مجموعه در قالب کارگاه های نظری و عملی صورت می پذیرد.

تنظیم و تکمیل چک لیست های مدیریت بحران در کاخ صاحبقرانیه