شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

استرداد 23 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به تهران

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 7نفره سارقان موتورسیکلت سند نمره کار خبر داد و گفت: از پاتوق مالخران در یکی از شهر های شمالی کشور 23 دستگاه موتورسیکلت کشف و به شهر تهران مسترد شد.

استرداد 23 دستگاه موتورسیکلت مسروقه به تهران

به گزارش برنا؛ سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل تیرماه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، تعدادی سارق موتورسیکلت  با همکاری یکدیگر،  موتورسیکلت ها را سرقت و با تغییر اصالت،  آنها را به شهرهای شمالی کشور انتقال و به صورت سند نمره  می فروشند.

او با اشاره به اینکه ردی از سارقان  در بازار میوه تره بار تهران کشف شد، عنوان کرد: یافته ها حاکی از آن بود یکی از مجرمان سابقه دار پس از آزادی از زندان با همدستی 4 تن از دوستانش موتورسیکلت های مختلف را سرقت و  با تغییر اصالت  موتورسیکلت ها، آنها را با استفاده از کامیون های حمل میوه به شهرستان های شمال کشور منتقل می کند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ  تصریح کرد: مخفیگاه متهمان در 5 نقطه از شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی در عملیات های منسجم و هماهنگ هر 5 متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری و 2 موتورسکلت سرقتی که متهمان با آنها تردد می کردند، کشف شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 50 فقره سرقت موتورسیکلت و تغییر اصالت آنها معترف شدند، افزود: سرکرده باند اظهار کرد، پس از آزادی از زندان نقشه سرقت موتورسیکلت ها را  طراحی و پس از هماهنگی با کامیون داران که بار میوه به تهران می آوردند قرار شد هنگام برگشت به شمال کشور موتورسیکلت های مسروقه را به  2 تن از گاراژداران تحویل و کرایه خود را دریافت کنند.  

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی در پایان گفت: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به شهرهای شمالی اعزام  و موفق شدند در عملیات موفق پلیسی، یکی از گاراژداران را دستگیر و در  بررسی از آن  مکان 23 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و به همراه متهم به پلیس آگاهی تهران انتقال دهند.

به گفته سرهنگ نجفی، دستگیری گاراژدار متواری  در دستور کار قرار دارد.