شهرخبر

دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود؛ خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش

دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود؛ خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش
جانشین فرمانده ناجا گفت: اراذل و اوباش علف‌های هرز هستند که باید چیده شوند.
دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود؛ خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت تهران بزرگ با تاکید بر عزم و اراده پلیس برای تامین و توسعه نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: تامین امنیت مردم و صیانت از این مهم، خط قرمز پلیس است و به هیچ فردی اجازه نمی دهیم امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف بگیرد و خدشه دار کند.

وی با خطاب کردن اراذل و اوباش با عنوان «علف‌های هرز» که باید چیده شوند، تاکید کرد: هیچ مماشاتی با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم نداریم. نیروی انتظامی در برخورد با برهم‌زنندگان امنیت، آرامش و آسایش مردم  محافظه‌کار نیست و در صحنه، در لحظه و با اقتدار عمل می‌کند.

وی با اشاره به قدرت و اختیارات قانونی نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش و تعامل مطلوب پلیس و دستگاه قضا یادآور شد: مردم آرامش می‌خواهند و معنا ندارد فردی بخواهد به آرامش آنان تعرض کند و با اوباش‌گری و قداره‌کشی جولان دهد. دستی که قمه بلند می‌کند، قداره‌کشی کند، باید قطع شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه قداره‌کشی در جامعه ما معنا ندارد به رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی اشاره و بیان داشت: راهبرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش جدی است و راه‌اندازی «قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» بیانگر این است که برنامه پلیس در این حوزه فراتر از ماموریت و عملکرد جاری و روزانه است، بلکه  اجرای طرح‌های تشدید مقابله با اراذل و اوباش استمرار دارد.

منبع : hadese24