شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دربی#استقلالی#استقلالی ها

کری سنگین محمد پنجعلی برای استقلالی ها در آستانه دربی

محمد پنجعلی : پرسپولیس به لحاظ فنی از استقلال بهتر است ؛ شاید کار به پنالتی بکشد

محمد پنجعلی در یک جمع خصوصی گفته است که یکی از مدیران پرسپولیس قصد دارد همه همبازیان خودش در سایپا را به پرسپولیس بیاورد.

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: هرچقدر حواشی رویارویی دو تیم پرسپولیس و استقلال در آستانه برگزاری این بازی بیشتر شود همانقدر از کیفیت دربی کاسته خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد پنجعلی پیرامون رویارویی دو تیم پرسپولیس و استقلال در دربی حذفی روز پنجشنبه گفت:

واقعا نمی فهمم چرا بعضی‌ها پیش از این بازی حساس آنقدر حواشی به وجود می آورند که استرس بازیکنان و کادر فنی دو تیم افزایش می‌یابد. این مسئله بر کیفیت بازی اثر خواهد گذاشت و اجازه خلاقیت و هنرنمایی را از بازیکنان می گیرد.

محمد پنجعلی افزود:

به اعتقاد من استقلالی‌ها بیشتر از پرسپولیسی‌ها تحت فشار هستند چرا که پرسپولیس در لیگ برتر به عنوان صدرنشین و مدعی اصلی قهرمانی حاشیه امنیت دارد و در جام حذفی مقابل استقلال با آرامش بیشتری کار خواهد کرد اما استقلالی‌ها که در لیگ شانسی برای قهرمانی ندارند تمام امیدشان را در جام حذفی جستجو می کنند لذا نگرانی بیشتری برای رویارویی با پرسپولیس دارند.

محمد پنجعلی گفت:

به هر حال این بازی در جام حذفی است و چه بسا کار به وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی بکشد اما به نظر من پرسپولیس از لحاظ فنی بهتر از استقلال بازی می کند و فکر می‌کنم که در نهایت سرخپوشان برنده میدان شوند.