شهر خبر

والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال ساحلی آسیا|صعود تیم والیبال ایران به نیمه نهایی


والیبال قهرمانی زیر 21 سال ساحلی آسیا|صعود تیم والیبال ایران به نیمه نهایی

تیم والیبال ساحلی الف ایران با شکست استرالیا به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال مردان آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم‌نهایی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا امروز (چهارشنبه) با چهار دیدار پیگیری شد.

تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده – سینا شوکتی) که با شکست تیم‌های قزاقستان دو و قطر به عنوان سرگروه به مرحله یک چهارم‌نهایی صعود کرده بود، در این مرحله به مصاف استرالیا دو رفت.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 14 و 21 بر 16 حریف خود را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی و جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کردند.

در دیگر مسابقه همزمان تیم تایلند دو موفق به شکست قطر شد و به عنوان حریف ایران الف در مرحله نیمه‌نهایی به جمع چهار تیم برتر صعود کرد.

همچنین تیم‌های تایلند یک و سه نیز با شکست حریفان خود (اندونزی و فیلیپین) به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا در این مرحله به مصاف یکدیگر بروند.

مرحله نیمه‌نهایی و نهایی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 21 سال آسیا فردا (پنج‌شنبه) در شهر ناخون پاتوم تایلند پیگیری خواهد شد و تیم الف ایران که قبلاً سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرده است، برای صعود به دیدار نهایی باید تایلند دو (میزبان) را از پیش رو بردارد.

انتهای پیام/