شهرخبر

پشت پرده مصاحبه جنجالی محمود فکری چه بود؟/ کدام بازیکن کم‌کاری کرد؟

پشت پرده مصاحبه جنجالی محمود فکری چه بود؟/ کدام بازیکن کم‌کاری کرد؟

محمود فکری، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان بازی با ذوب آهن دست به مصاحبه عجیبی زد. شاید به این دلیل که تیمش در نیمه نخست عجیب بازی کرد و ۳ گل خورد.

او بدون اینکه اسمی از بازیکنی بیاورد برخی از شاگردانش در نیمه نخست را متهم به کم کاری کرد واز کمیته اخلاق خواست فیلم نیمه اول بازی را به دقت مورد بررسی قرار دهد. او هم چنین از فوتبال پاک عذرخواهی کرد و گفت زورش به مسایل پشت پرده فوتبال نمی رسد.

خبرهای رسیده حاکی از آن است دلیل تعویض ۵ بازیکن تیم نفت در بین دو نیمه به خاطر همین موضوع بوده اما نکته ای که موجب شد تا محمود فکری در پایان بازی چنین مصاحبه ای انجام داد صحبت برخی از بازیکنان با او بود. زمانی که داور در دقیقه ۳۵ از بازیکنان دو تیم می خواهد به کنار زمین بروند و بعد از استراحت کوتاه و نوشیدن آب به زمین بازی برگردند برخی از بازیکنان خطاب به محمود فکری می گویند چند بازیکن در زمین کم کاری می کنند! طرح این ادعا و هم چنین خوردن سه گل از تیم ذوب آهن در نیمه نخست موجب شد تا محمود فکری ۵ بازیکن را در بین دو نیمه تعویض و در پایان بازی بی پرده و بی هیچ ابایی از کم کاری برخی از بازیکنان تیمش حرف بزند.

تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان بعد از این بازی از محمود فکری خواستند اگر بازیکنی واقعا کم کاری و در حق باشگاه خیانت کرده از ترکیب تیم کنار بگذارد. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی در تیم نفت خواهد افتاد. تیمی که با این شکست به منطقه خطر نزدیک تر شد.