شهرخبر

بازگشت ۲ هواپیمای زمینگیر به ناوگان کیش‌ایر با توان متخصصان داخلی


بازگشت 2 هواپیمای زمینگیر به ناوگان کیش‌ایر با توان متخصصان داخلی

دبیر شورایعالی مناطق آزاد از بازگشت دو هواپیمای زمینگیر کیش‌ایر به ناوگان این شرکت با استفاده از توان متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام کیش ایر مربوط به سال مالی منتهی به 99  با حضور  حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، کاپیتان ابراهیم سیه جانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کیش ایر اعضای هیأت مدیره ، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی  و نمایندگان سازمان حسابرسی و خصوصی سازی برگزار شد.

در ابتدا گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس قانونی سازمان حسابرسی قرائت شد. در ادامه  صورتهای مالی حسابرسی شده توسط حجت الله نجاری عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی کیش ایر ارائه شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد هیأت مدیره در سال گذشته و برنامه های آتی شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست قرائت شد. در پایان  مومنی مشاور رئیس‌جمهور با قدردانی از اقدامات انجام شده در هواپیمایی کیش گفت: بازگشت دو هواپیمای زمینگیر شده شرکت آنهم توسط نیروهای داخلی، نشان از عزم بالای تیم جدید برای توسعه فعالیت های شرکت دارد که شایسته تقدیر است و امیدواریم با همین ترتیب ادامه پیدا کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره بر ضرورت توسعه ناوگان شرکت بر امکان تامین سرمایه لازم از طریق بازارهای مالی تاکید کرد.  

انتهای پیام/