شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

حمله شدید به پایگاه نظامی آمریکا در عراق+جزییات

پایگاه نظامی نیروهای آمریکا در میدان نفتی العمر در حومه شرقی دیرالزور سوریه بار دیگر هدف حملات موشکی قرار گرفت.

حمله شدید به پایگاه نظامی آمریکا در عراق+جزییات

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» بر اثر اصابت چندین موشک به این پایگاه نظامی ستون هایی از دود در آسمان مشاهده شد که به دنبال این حادثه نیروهای آمریکایی این منطقه را بستند و تعداد زیادی از بالگردها بر فراز آن به پرواز درآمدند.

روز یکشنبه نیز انفجاری در پایگاه نظامی آمریکا در کارخانه گاز «کونیکو» رخ داد و پنجشنبه گذشته نیز چند پهپاد برای سومین بار در طی چند روز پایگاه نظامی واقع  در میدان نفتی العمر را هدف قرار دادند.

در روزهای اخیر مناطق استقرار نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به نیروهای نظامی آمریکا شاهد اوج گیری حملات جناح های مردمی با استفاده از مواد منفجره و گلوله  با هدف قرار دادن مواضع و محورهای حرکت شبه نظامیان در این منطقه بوده است.

با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال ۱۳۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه و ادامه کشتار مردم این کشور کردند.

شبه نظامیان قسد با همدستی نظامیان اشغالگر آمریکایی و فرمانبرداری از افرادی که سرزمین سوریه را اشغال کرده، غلات، نفت و همه ثروت این کشور را به یغما می برند.