شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انفجار بیروت#وزیر کشور#مسکونی

تجمع خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت مقابل منزل وزیر کشور


تجمع خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت مقابل منزل وزیر کشور

خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت بار دیگر با تجمع مقابل منزل مسکونی وزیر کشور لبنان، به مخالف او با درخواست قضایی برای لغو مصونیت مسئولان امنیتی پرونده انفجار بیروت اعتراض کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خانواده‌های قربانیان انفجار بندر بیروت دیشب مجددا مقابل منزل مسکونی «محمد فهمی» وزیر کشور لبنان که مخالف بازجویی مسئولان امنیتی این کشور در رابطه با پرونده حادثه انفجار است، تجمع کردند.

وبگاه العهد گزارش داد که ده‌ها تن از خانواده‌های قربانیان حادثه انفجار بیروت با سر دادن شعارهایی مخالفت محمد فهمی با ارجاع مدیرکل دستگاه امنیت ملی لبنان به دستگاه قضایی برای بازجویی را محکوم کردند.

منابع لبنانی تأکید کردند که معترضان با نیروهای امنیتی مستقر در اطراف منزل وزیر کشور درگیری شدند که در نتیجه آن، شماری از طرفین زخمی شدند.

محمد فهمی وزیر کشور لبنان اخیرا با درخواست طارق البیطار بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت برای بازجویی «عباس ابراهیم» مدیرکل امنیت ملی لبنان مخالفت کرده است.

«عباس ابراهیم» پس از مخالفت وزیر کشور لبنان با بازجویی او درباره پرونده انفجار بیروت گفت: «قبل از اینکه اقدامات اداری رسمی روند اجرایی به خود بگیرد و حتی قبل از اطلاع و ابلاغ به من، در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی علیه من مطرح شده است».

مدیرکل امنیت ملی لبنان اتهامات مطرح شده علیه خود در رابطه با انفجار بیروت را رد کرد و اظهار داشت که قاضی «طارق بیطار» از دخالت من در پرونده قاچاق آمونیاک به سوریه می‌گوید و برخی دیگر از داشتن پول در موسسه مالی در کشور برادر امارات حکایت دارد، این در حالی است که مگس‌های الکترونیکی در راستای تخریب شخصیت من برآمده‌اند.

انتهای پیام