شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#دربی#بازیکنان

خبر بد به اردوی پرسپولیس/ نگرانی بزرگ گل محمدی در آستانه دربی

مدیران باشگاه پرسپولیس وعده دادند قبل از دربی بخشی از قراردادهای فصل جاری بازیکنان را بپردازند که در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این دیدار هنوز عملی نشده است.

خبر بد به اردوی پرسپولیس/ نگرانی بزرگ گل محمدی در آستانه دربی
خبرورزشی -

این بدقولی آن هم در آستانه دربی حذفی برابر استقلال به شدت باعث ناراحتی بازیکنان و نگرانی کادر فنی پرسپولیس شده است که مرتب جملات تکراری از مدیران باشگاه می شنوند. اینکه طلب بودیمیر و برانکو پرداخت شده و...

هر چند مجید صدری پس از حضور در ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وعده پرداخت طلب سنگین ۴۷۵ هزار یورویی به همراه سود سالیانه پنج درصد آن را به هواداران این تیم داد و توانست در مدت زمان کوتاه یک هفته‌ای قسط اول آن را پرداخت کند.

مبلغی که قرار بود طبق حکم دادگاه عالی ورزش تا یازدهم بهمن ماه پرداخت شود که با چهار روز تاخیر به بودیمیر داده شد و قسط دوم آن نیز به حساب مهاجم کروات پیشین سرخپوشان واریز شد.

باشگاه پرسپولیس در حالی این پول را پرداخت کرد که کارگزار برند باشگاه با توجه به پرداختی‌های خود در ۶ ماهه اول سال، دیگر پولی به باشگاه نداد تا باعث تنش بین این مجموعه با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه شود.

سمیعی که همچنان علاقه‌ای به همکاری با کارگزار برند باشگاه نداشت در ابتدای حضور خود در ابتدای فصل جاری نیز ۳۰ میلیارد تومان پول وارد باشگاه کرد که تاکنون مشخص نیست این مبلغ که از سوی یک شرکت ارتباطی به پرسپولیس داده شد بر چه اساسی به حساب باشگاه واریز شد.

باشگاه پرسپولیس با نحوه پرداخت قسط اول بدهی خود به ماریو بودیمیر به ابهامات مالی خود افزوده است.

صدری با نوشتن چند جمله در صفحه شخصی اش در اینستاگرام خبر از پرداخت پول به مهاجم طلبکار خارجی پرسپولیس داد و سپس باشگاه اقدام به انتشار این خبر در سایت رسمی خود کرد. با این حال درباره جزئیات آن مطلبی را بیان نکرد تا به علامت سوال‌ها در زمینه نحوه فعالیت اقتصادی این باشگاه بیافزاید.

با این وجود مهم تر از بدهی به خارجی ها بحث پرداخت به بازیکنان پرسپولیس بود که با دشواری ها و بدقولی هایی روبرو شده است. هرچند جعفر سمیعی و دوستانش مطالبات گذشته شاگردان گل محمدی را تسویه کرده اند اما با این وجود عدم پرداخت قرارداد فصل جاری در فاصله چند هفته مانده به پایان مشکلاتی به بار آورده است.

اغلب بازیکنان پرسپولیس حدود ۵۵ درصد دریافتی داشته اند در حالی که به آنها پس از بازی با آلومینیوم اراک وعده داده شد قبل از دربی پرداختی جدید در کار خواهد بود اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است و سرخپوشان امیدی هم ندارند تا بازی با استقلال اتفاق جدیدی بیفتد. موضوعی که به یکی از نگرانی های بزرگ یحیی گل محمدی در آستانه تقابل با فرهاد مجیدی در جام حذفی تبدیل شده است.