شهرخبر

تصاویر | حضور اصغر فرهادی و ستاره‌های قهرمان روی فرش قرمز کن ۲۰۲۱ با نوای مرغ سحر شجریان

اصغر فرهادی کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «قهرمان» پیش از نخستین حضور و نمایش فیلم در بخش مسابقه جشنواره کن هفتاد و چهارم روی فرش قرمز منتهی به سالن بزرگ لومیر رفتند.

فرش قرمز فيلم قهرمان در جشنواره كن

به گزارش همشهری آنلاین، فرهادی و دخترش سارینا همراه امیر جدیدی و دیگر بازیگران و گروه تولید قهرمان از روی فرش قرمز گذشتند و با استقبال تیه‌ری فرمو، مدیر هنری و همه‌کاره جشنواره کن وارد سالن بزرگ مولیر شدند. انبوه تماشاگران حاضر در سالن به احترام فرهادی و گروهش ایستادند و چند دقیقه آنها را تشویق کردند. در این لحظه‌ها فرهادی آشکارا منقلب شده بود. در دقایق حضور گروه «قهرمان» روی فرش قرمز، ترانه «مرغ سحر» با صدای زنده‌یاد استاد محمدرضا شجریان پخش می‌شد.

پیش از عبور از روی فرش قرمز، فرهادی و جدیدی در گفتگوهای جداگانه مقابل دوربین رسمی جشنواره قرار گرفتند و هر کدام به چند پرسش کوتاه پاسخ گفتند. فرهادی از حضور دوباره در کن ابراز خوشحالی کرد و گفت که هدفش در هر بار فیلم ساختن روایت یک داستان جذاب است، به گونه‌ای که تماشاگر را خسته نکند. جدیدی هم با اظهار رضایت و شادی فراوان از همکاری با فرهادی، گفت که از کار کردن با یکی از بهترین فیلمسازان ایران و جهان بیش از هر چیز درس اخلاق و انسان بودن آموخته است.

فیلم ۱۲۷ دقیقه‌ای «قهرمان» که یکی از ۲۴ فیلم حاضر در بخش مسابقه جشنواره کن امسال است، در مجموع پنج نمایش در مهم‌ترین رویداد سینمایی جهان خواهد داشت؛ امروز سه‌شنبه ۲۲ تیر ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی (شش عصر به وقت جنوب فرانسه) در سالن بزرگ لومیر، چهارشنبه ۹:۳۰ در سینیوم آیمکس و ۱۱:۳۰ در سالن بزرگ لومیر، پنجشنبه ۱۲:۳۰ در سینیوم اسکرین ایکس و جمعه ۸:۳۰ در سالن Soixantieme.