فیلم بازسازی قمه کشی خونین در کله پاچه پزی / انگشت یک مرد قطع شد + گفتگو در صحنه
حجم ویدیو: 39.17M | مدت زمان ویدیو: 00:05:20

قمه کشی در کله پزی راز عجیبی داشت. این قمه کشی چند روز قبل در شرق تهران رخ داد. فیلم دوربین مداربسته قمه کشی کافی بود تا متهمان شناسایی شوند. ماموران پلیس امنیت خیلی زود عاملان این قمه کشی را دستگیر کردند و آنها انگیزه شان برای این قمه کشی را یک اختلاف قدیمی اعلام کردند.

قمه کشی در شرق تهران

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، شامگاه 10 تیرماه سال جاری بود که مرد جوانی در یک کله پزی در شرق تهران در حال خوردن غذا بود که ناگهان 3 جوان با در دست داشتن قمه به سمت وی حمله کردند.

مرد جوان برای در امان ماندن از ضربات قمه 3 شرور سابقه دار به داخل مغازه کله پزی می رود اما 3 جوان که تصمیم داشتند او را زمینگیر کنند به تعقیبش رفته و داخل مغازه کله پزی مرد قوی هیکل را هدف ضربات قمه قرار داده و سپس پا به فرار گذاشتند.

بازداشت عاملان قمه کشی در کله پزی

با اعلام این خبر تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران برای دستگیری 3 جوان قمه به دست وارد عمل شدند و ماموران در ابتدا دوربین های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و خیلی زود ماموران متهمان پرونده قمه کشی در مغازه طباخی شناسایی شدند.

همین کافی بود تا ماموران 2 متهم اصلی پرونده را در عملیات پلیسی دستگیر کنند و تحقیقات برای سومین متهم پرونده در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفته است.

سرهنگ سعید راستی رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در خصوص این پرونده به رکنا گفت: ای 2 متهم از اراذل و اوباشی هستند که چند روز قبل ساعت 10 شب در حالیکه صاحب طباخی در حال تعطیل کردن مغازه اش بوده 3 اراذل و اوباش به سمت شاکی پرونده حمله  می کنند.

وی افزود: شاکی پرونده به سمت داخل مغازه فرار می کند که 3 اراذل و اوباش به دنبال او رفته و پس از افتادن شاکی روی زمین، وی را هدف ضربات قمه قرار می دهند که شاکی پرونده از ناحیه دست و پا زخمی شده و یکی از انگشتانش نیز قطع می شود.

سرهنگ راستی ادامه داد: شاکی پرونده به بیمارستان منتقل می شود و ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و بررسی دوربین های مداربسته متهمان را شناسایی و در عملیاتی همزمان 2 متهم دستگیر می شود و نفر سوم نیز به زودی دستگیر خواهد شد.

برخورد جدی با اراذل و اوباش

سرهنگ راستی عنوان کرد: مردم انتظار دارند که برخورد جدی با  این افراد شود، نوع برخورد با حبس های کوتاه مدت به نظر قانع کننده نیست و انتظار مردم بازداشت موقت، زندان های طولانی، تبعید و برخوردهای سخت گیرانه است تا اینگونه افراد دیگر جرات تکرام جرم را نداشته باشند و امنیت مردم را برهم نزنند.

وی افزود: متهمان سابقه دار هستند ویکی از آنها 3 بار و دیگر یکبار به زندان رفته است.

هشدار جدی رییس پلیس امنیت عمومی به اوباشگران

سردار علی ذوالقدری رییس پلیس امنیت عمومی تهران به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: افرادی که به هر دلیل مخلان نظم و امنیت تحت عنوان اراذل و اوباش هستند و بخواهند نظم اجتماعی یا کسب و کار کسبه و اصناف محترم را برهم بزنند برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و با تشکیل تیم واکنش سریع، پلیس امنیت در عرصه وقت نسبت به شناسایی ، برخورد و اقدام قانونی با اراذل اوباش انجام خواهد داد که در موضوع اخیر که در محل کسب شهروندان ایجاده شده و اراذل و اوباش با ورود به یک مغازه اقدامات مجرمانه خود را تحت عنوان قمه کشی انجام داده و افرادی را مجروح کرده و نظم و انضباط کسبه را برهم زده و ایجاد اخلال کرده بودند نسبت به دستگیری آنها در عرصه وقت انجام شد.

سردار ذوالقدری گفت: با اینگونه افراد برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت و هیچگونه اغمازی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

انتقام گیری اراذل و اوباش در کله پزی شرق تهران

متهم اصلی پرونده که پسرجوانی است در خصوص اقدام مجرمانه خود به رکنا گفت: چند سال قبل با شاکی پرونده درگیر شدم و از آن زمان به بعد دنبال انتقام گیری بودم تا اینکه شب حادثه اطلاع پیدا کردم که شاکی پرونده در مغازه طباخی است به همین خاطر با دوستانم قرار گذاشته و به محل درگیری رفتیم.

وی در خصوص اینکه در این مدت چرا از شاکی پرونده شکایت نکرده و قانونی پیگیری نکرده است به رکنا گفت: اشتباه کردم و تصمیم داشتم خودم انتقام بگیرم.

شرور سابقه دار گفت: آخر و عاقبت قمه کشی و شرارت جای خوبی نیست و من اشتباه کردم و 10 سال است که دیگر خلاف نمی کنم و این بار نیز فقط بخاطر کینه قدیمی بود.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار دارند.