شهرخبر

منتخب دوره ششم شورای شهر تهران درباره "زیست شبانه" چه گفت؟


منتخب دوره ششم شورای شهر تهران درباره "زیست شبانه" چه گفت؟

احمد علوی گفت: این روزها نقل قولی از اینجانب درباره زیست شبانه در فضای مجازی در حال انتشار است که صحت نداشته و بنده هرگز چنین اظهاراتی نداشته‌ام.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اعضای فعلی شورای شهر تهران در سال 97 موضوعی با عنوان «زیست شبانه» را بررسی و تصویب کردند که با مخالفت ها و حواشی بسیاری همراه شد اما با عنوان دیگری در سال 99 به نام «تهران بیدار» به تصویب رسید البته با توجه به تداوم شیوع کرونا اجرای آن منتفی شد. 

با فروکش کردن تب و تاب اجرای این طرح، در روزهای اخیر اظهاراتی از قول احمد علوی عضو جدید شورای شهر تهران درباره این موضوع باز هم خبرساز شد چراکه اصل اظهارنظر عضو شورا به شکل دیگری انعکاس یافت و اعلام شد « باید زیست مومنانه جایگزین طرح زیست شبانه شود...».

علوی برای شفاف شدن این موضوع در صفحه شخصی خود نوشت: 

این روزها نقل قولی از اینجانب در فضای مجازی در حال انتشار است که صحت نداشته و بنده هرگز چنین اظهاراتی نداشته‌ام. متأسفانه بعد از انتشار گفت‌وگویی با باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به خبرنگار که از نحوه برخورد شورای ششم با طرح زیست شبانه  پرسیده بود، گفتم کلیت طرح زیست شبانه مورد قبول است اما با عنوان زیست مؤمنانه می‌توانیم شهر تهران را روشن، شفاف و امن تر کنیم. همچنین تاکید بر این بود که زیست شبانه با مدل فعلی که تعریف شده جلو نمی‌رود و نیاز به بازنگری دارد.

اما در کمال بی اخلاقی بعد از انتشار این گفتگو، خبری کذب به بنده نسبت داده شد که به هیچ وجه صحت ندارد. از همین جا خبر منتشر شده را قویا تکذیب می کنم و همه عزیزان را  به مصاحبه رسمی ارجاع می دهم.  

درحالی‌ که اعضای منتخب شورای شهر تهران به‌صورت مداوم در حال برگزاری جلسات کارشناسی برای شروع پرقدرت کار در شهر تهران هستند انتشار برخی اخبار و بی‌اخلاقی‌ها در فضاهای غیررسمی موجب نخواهد شد که اعضای شورا از جمله این بنده حقیر از انجام وظایفی که مردم برعهده ما گذاشته‌اند غافل شویم.

امیدوارم همه در فضای مجازی اخلاق را رعایت و  کمک کنیم تا در آینده شاهد پیشرفت شهرمان باشیم . من بر عهدی که با مردم بسته ام همچنان پایبند هستم و تلاش خواهم کرد که وظیفه‌ای که برعهده ام گذاشته شده است  به‌نحو احسن انجام دهم.

انتهای پیام/