شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#دربی#بازیکنان#پایتخت

شیث رضایی:

این دربی بیشتر از ۳ گل خواهد داشت/ امیدوارم بازیکنان سالم از زمین بازی خارج شوند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و دربی پایتخت صحبت کرد.

این دربی بیشتر از ۳ گل خواهد داشت/ امیدوارم بازیکنان سالم از زمین بازی خارج شوند
خبرورزشی -

شیث رضایی مدافع سابق پرسپولیس که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده این روزها کمتر کنار فوتبال و در رسانه‌ها آفتابی می‌شود و به قول خودش سرش گرم زندگی شخصی‌اش است. با این وجود هنوز هم صحبت‌هایش در مورد فوتبال خصوصاً دربی پایتخت و شرایط لیگ برتر می‌تواند شنیدنی باشد. بخش‌هایی از حرف‌های او را در زیر بخوانید:

* دربی همیشه حساس بوده است و هیچ وقت به جدول و شرایط دو تیم پیش از بازی نگاه نمی‌کند. استقلال هم تیم خوب و حریف قابل احترامی است و عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر داشته است. 

* سوای کری‌خوانی‌های رایج، امیدوارم یک بازی خوب را شاهد باشیم. مطمئنم این بازی بیشتر از ۳ گل خواهد داشت. ابتدا امیدوارم دو تیم و بازیکنان، سالم از زمین بازی خارج شوند و در کنار آن امیدوارم تیم ما برنده بازی باشد و پیروز از زمین خارج شود و راهی مرحله بعد جام حذفی شود.

* دربی‌های زمان ما خیلی جذاب‌تر بود چرا که حاشیه‌ها و جنجال‌ها بیشتر از امروز بود و همین موضوع حساسیت و جذابیت بیشتری به دربی می‌داد ولی به هر حال فوتبال رو به پیشرفت و حرفه‌ای شدن قدم بر می‌دارد و برای همین هرچه جلو می‌رویم ابعاد فنی پررنگ‌تر می‌شود. فکر می‌کنم در حال حاضر هر تیمی که حاشیه کمتری داشته باشد و تمرکزش روی مسائل فنی باشد و به اصطلاح چراغ خاموش جلو برود زودتر و راحت‌تر به موفقیت دست پیدا می‌کند.

* گیریم این حرف‌ها درست باشد و تیم حکومتی و حمایت وزارت ورزش حقیقت داشته باشد و هر چهار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی در سوپرجام به واسطه این حمایت‌ها به دست آمده باشد ولی سه حضور در نیمه نهایی آسیا در سه سال و دو حضور در فینال و صعود مقتدرانه از یک گروه دشوار در این رقابت‌ها هم به واسطه حمایت‌های دولتی بوده است؟ آنجا که دیگر یک میدان بین المللی است و این مسائل تاثیری ندارد. این صحبت‌ها مبالغه آمیز است و نباید زیاد به آن توجه کرد.

* پرسپولیس سه بازی ندارد بلکه سه فینال در پیش دارد که هر کدام از آنها واقعاً به اندازه یک فینال واقعی مهم و حساس هستند و باید آنها را جدی گرفت. من اصلاً قبول ندارم که قهرمانی از الان مسجل شده است. اگر اینطور فکر کنیم ممکن است تنبیه شویم و با کوچکترین لغزش خدای نکرده زحمات یک فصل بچه ها از بین برود. من به عنوان پیشکسوت نه بلکه به عنوان یک هوادار پشت تیمم هستم و آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پنجمین قهرمانی هم به دست بیاید.

* کری را دیگر من نباید بخوانم و از من گذشته است ولی اگر بخواهم در این مورد چیزی بگویم فقط این را می‌گویم که جدول لیگ برتر گویای همه چیز است و کری من برای هوادارن محترم تیم رقیب اشاره به جدول لیگ است.