به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرزاد حسینخانی سرمربی شایسته و موفقِ مس نوین کرمان که با نتایج درخشانش در این تیم تحسین همگان را برانگیخت، در فصلی که پشت سر گذاشت توانست به همراه کسب جایگاه ارزشمند و همچنین نتایج مطلوب از ظرفیتِ مربیان بومی استان کرمان هم به خوبی استفاده کند. او در کادر فنی خود از رضا یوسفی به عنوان مربی بدنساز استفاده کرد. یوسفی که اصالتا رفسنجانی و فصل پیش نیز در کادر فنی مس رفسنجان حاضر بود. این فصل در کنار فرزاد حسینخانی کاپیتان سالیان پیش مس کرمان در مس نوین حضور داشت. این اتفاق در در حالی رخ می‌داد که عده‌ای  همراه بر طبل اختلاف بین دو مجموعه مس کرمان و مس رفسنجان می‌کوبند.

فرزاد حسینخانی با اضافه کردن رضا یوسفی مربی بدنساز با دانش و پرتلاش رفسنجانی در کادر فنی مس نوین کرمان، خط بطلانی بر تمام حاشیه سازی‌های صورت گرفته کشید و شخصیت حرفه‌ای خود را به رخ کشید و ثابت کرد که برای او و در دنیای حرفه‌ای فوتبال، تنها و تنها عملکرد اشخاص مهم است.

رضا یوسفی که فصل قبل همراه با تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر صعود و کارنامه ورزشی خود را درخشان‌تر کرد، در این فصل هم نقش مثبتی در موفقیت مس نوین کرمان داشت.