شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهر تهران#پایتخت#برج میلاد#کرونا

برگزاری نوزدهمین همایش تجلیل از پیش‌کسوتان قرآنی شهر تهران به تعویق افتاد

برگزاری نوزدهمین همایش تجلیل از پیش‌کسوتان قرآنی شهر تهران به تعویق افتاد

نوزدهمین همایش عمری با قرآن که قرار بود ۲۸ تیرماه در سالن سعدی برج میلاد تهران ، برگزار شود به دلیل بحرانی شدن شرایط کرونا در پایتخت زمان دیگری اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن،دکتر رحیم خاکی رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: با وجود فراهم بودن شرایط برای برگزاری نوزدهمین دوره همایش عمری با قرآن، اوج‌گیری وضعیت کرونایی تهران موجب شد تا این همایش به تعویق بیفتد.تدابیر اجرایی و عملیاتی برگزاری نوزدهمین دوره همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی فراهم شده بود، اما متأسفانه خیزش موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز تهران موجب شد تا در وضعیت مناسبت‌تری این همایش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه‌ریزی انجام شده در نظر داشتیم تا این همایش را ۲۸ تیرماه در سالن سعدی برج میلاد برگزار کنیم، بیان کرد: این برنامه، تجلیل از پیشکسوتان جامعه قرآنی و افرادی است که عمری را در پایه توسعه و بسط آموزه‌های قرآنی در سطح جامعه تلاش کرده‌اند، بنابر این حفظ سلامتی آنها در اولویت است و این تدبیر به دلیل رعایت پروتکل‌ها انجام شد.

خاکی با اشاره به اینکه وضعیت قرمز کرونایی موجب شد تا برگزاری این همایش برای سومین بار به زمانی دیگر موکول شود، تصریح کرد: برگزاری مراسمی درخور و شایسته چنین افراد ارزشمند و اساتید قرآنی، حداقل کار ممکن است، بنابر این این مراسم در زمانی دیگر و با شرایط مناسب حضور این افراد برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: طبق روال هر ساله در این دوره نیز از پیشکسوتان قرآنی در حوزه‌های حفظ، قرائت، آموزش، مدرسی قرآن، مدیر امور قرآنی، ترجمه، تفسیر، پژوهش و هنری تجلیل می‌شود.

یادآور می‌شود، همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان «عمری با قرآن» هر سال در نیمه ماه مبارک برگزار میشد  اما دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و شیوع این بیماری برپایی آن به تعویق افتاده است.

انتهای پیام