شهرخبر

در پی شکایت باشگاه دسته اولی؛

تیم لیگ برتری فوتسال با حکم کمیته اخلاق سقوط می‌کند؟

تیم لیگ برتری فوتسال با حکم کمیته اخلاق سقوط می‌کند؟

با پرونده‌ای که در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و در پی شکایت باشگاه دسته اولی فوتسال باز شده است، ممکن است تغییراتی در تیم‌ها و برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی لیگ دسته اول فوتسال که منجر به صعود تیم‌های زندی بتن کلاردشت و فولاد زرند به لیگ برتر فوتسال شد، بدون حاشیه نبود. تیم شاهین کرمانشاه هم که مدعی صعود به لیگ برتر بود و با تفاضل گل کمتر به این هدف نرسید، پرونده‌ای را درباره این حواشی در کمیته اخلاق تشکیل داده که ممکن است جدول و برنامه مسابقات لیگ برتر فوتسال را هم تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

سعید محمودی سرمربی تیم فوتسال شاهین در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: در بازی زندی بتن با نصر فردیس البرز اتفاقاتی رخ داد که ما هم به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. از چند هفته قبل از بازی، شایعاتی مطرح شده بود و ما هم نگران بودیم. تمام شواهد دال بر همین مسئله بود. تیم فردین بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را تا بازی با زندی بتن داشت اما به یکباره ۱۱ گل دریافت کرد که این نتیجه غیر منطقی است.

سرمربی تیم فوتسال شاهین ادامه داد: صد درصد امیدواریم که با شکایتی که انجام داده‌ایم، نتیجه بازی زندی بتن تغییر کند. این اتفاق واضح است. حتی بزرگان فوتسال هم معتقد هستند اتفاقات خوبی در این رشته رخ نمی‌دهد. بنده از عدم صعود شاهین ناراحت نیستم بلکه ناراحتی ام از این است که بازی شرافتمندانه انجام نشده و بی اخلاقی در فوتسال شکل گرفته است.

محمودی در پاسخ به این سئوال که به جز نتیجه و آمار و ارقام، مستندات دیگری برای شکایت از بازی مشکوک تیم فردیس با زندی بتن در اختیار دارید؟ تاکید کرد: بله ولی اجازه بدهید فعلاً چیزی نگویم. از مدارکمان مطمئن هستیم و آن را در شکایتمان به کمیته اخلاق ذکر کرده‌ایم.

وی در خصوص اینکه لیگ برتر فوتسال روز گذشته با حضور تیم زندی بتن قرعه کشی شده و بعید است این تیم محروم شود و به لیگ دسته اول بازگردد، گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای ورزش رخ بدهد و کسانی که خطا داشته‌اند، توبیخ شوند. فقط بحث تیم شاهین و ما نیست. هرکسی مسئولیت دارد موظف است تا جایی که از دستش بر می‌آید با این اتفاقات مقابله کند.

خبرنگار مهر برای پیگیری این موضوع سراغ صابر زندی مدیرعامل باشگاه زندی بتن رفت. وی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم شاهین گفت: باشگاه شاهین می تواند روال قانونی خود را ادامه بدهد. ما مشکلی نداریم.

وی افزود: هیچ نگرانی نداریم چرا که اتفاق خاصی رخ نداده است. ما در زمین پیروز شدیم و به لیگ برتر صعود کردیم.

مدیرعامل باشگاه زندی بتن همچنین از احتمال واگذاری امتیاز این تیم به دلیل عدم حمایت مسئولان شهر کلاردشت خبر داد.