به گزارش برنا؛ حمید درخشان در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: برنامه های مختلف صندوق در حمایت و رسیدگی به امور پیشکسوتان قابل توجه و تقدیر است.

او افزود: از زمان حضور دکتر ابطحی در صندوق حمایت اتفاقاتی مثبت و ارزشمندی در راستای تکریم و حمایت از پیشکسوتان رقم خورده است. این را از لحظه ورود به صندوق در برخورد با پرسنل تا اجرای برنامه های متنوع می توان دید.

درخشان با اشاره به ماندگار بودن اقدامات دکتر ابطحی در صندوق ادامه داد: یکی از این برنامه های ماندگار و مثبت تجلیل و گرامیداشت پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی است که به جرات می توان گفت تاثیرِ بسیاری بر زندگی این قشر در دوران کناره گیری از ورزش دارد.

سرمربی سال های گذشته پرسپولیس تصریح کرد: پیشکسوتانِ ورزش در دوران ورزش حرفه ای سال ها مورد توجه بوده اند؛ اما با پایان فعالیت حرفه ای ناگهان دوران تنهایی و انزوا برایشان پیش می آید که خیلی خوشایند نیست. مراسم های تجلیلِ صندوق از لحاظ روحی و روانی تاثیرات مثبتی برای پیشکسوتان داشته و دوباره برای سال ها حس غرور و امیدواری را به آن ها هدیه می دهد.

 او تاکید کرد: تداوم و تکرار این اقدام ارزنده خواست پیشکسوتان است و پیشکسوتان با تمام وجود از برنامه های دکتر ابطحی و حضورش در صندوق حمایت می کنند.

سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط قهرمانی لیگ بیستم فوتبال گفت: هم اکنون پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و در سه هفته پایانی باید تلاش کند تا قهرمانی را از دست ندهد زیرا کوچکترین غفلت باعث می شود تا حریفان به او برسند.