شهر خبر

لوکاتلی: جز یورو به چیزی دیگر فکر نمی‌کردم/ از پیشنهاد یوونتوس خوشحال هستم


لوکاتلی: جز یورو به چیزی دیگر فکر نمی‌کردم/ از پیشنهاد یوونتوس خوشحال هستم

هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمام شدن کارش در یورو ۲۰۲۰ حالا با خاطری آسوده‌تر می‌تواند به پیشنهاد بزرگی که از یوونتوس دارد، فکر کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل لوکاتلی هافبک تیم فوتبال ساسولو که یکی از بهترین‌های تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 بود، به واسطه عملکرد خوبش در این مسابقات مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفت به خصوص باشگاه یوونتوس که بلافاصله پس از تماشا درخشش این بازیکن در مرحله گروهی تمایل خود برای جذب او را به صورت علنی ابراز کرد. لوکاتلی اما تا الان هیچ صحبتی درباره این موضوع انجام نداده بود.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: تا الان من واقعاً به این موضوع فکر نکرده‌ام. در واقع نمی‌توانستم فکر کنم اما ابراز تمایل یوونتوس بسیار لذت‌بخش است. یووه تیم فوق‌العاده‌ای است و من هم این را بارها گفته‌ام.

یکی از بازیکنانی که در ضربات پنالتی پایان بازی تیم‌های ایتالیا و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 ضربه‌اش را از دست داد، لوکاتلی بود. تا پایان ضربات پنالتی که ایتالیا با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد، جورجو کیه‌لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، هم‌تیمی‌‌اش را در آغوش گرفته بود.

لوکاتلی در این باره هم گفت: دنیا داشت روی سر من آوار می‌شد اما کیه‌لینی مدام مرا دلداری می‌داد می‌گفت نگران نباش ما بازی را می‌بریم. او قبل از پنالتی‌های فینال هم دوباره این را به من گفت و حق هم با او بود. من آمادگی داشتم تا دوباره پشت یکی از ضربات پنالتی بایستم اما خوشبختانه سایر بازیکنان این مسئولیت را قبول کردند.

انتهای پیام/