به گزارش برنا، علی ربیعی در آغاز نشست خبری خود گفت: دولت تمام تلاش خود را برای انتقال مطلوب دولت به رئیس جمهور منتخب را به کار گرفته است و براساس تفاهم هایی که صورت گرفته اعضای دولت دیدار هایی را با اقای رئیسی تا کنون داشته و دارند و گزارش های لازم ارایه می شود. دولت خود را مکلف به همکاری همه جانبه به رئیس جمهور منتخب میداند.

او ادامه داد: طبق تاکید مقام معظم رهبری دولت تا روز اخر با تمام تلاش به وظایف خود بی کم و کاست ادامه خواهد داد. دولت برای رفع نگرانی در خصوص کالای های اساسی در ماه های اولیه دولت منتخب ترتیبی را اتخاذ کرده است. هشت سال پیش این دولت نه با شعار بلکه با خواست حقیقی برای به هدف رساندن صدای ایرانیان به جهان، رویکرد تعال سازنده با جهان را انتخاب کرد.

 
ربیعی گفت: آغاز به کار دولت یازدهم با رکود تورمی و انزوای بین الملل همراه بود و رشد اقتصادی منهای 7/7 را داشتیم. تدابیر دولت یازدهم باعث شد تا سال 93 سال خروج از رکورد و خروج از افت تورم باشد. به رغم محدودیت ها و تنگناها دولت از سال 93 تا 96 دوران طلایی اقتصادی ایران را رقم زد.

وی عنوان داشت: اکنون که در آستانه احیای برجام قرار داریم اطمینان داریم تاریخ منصفانه قضاوت خواهد کرد و مردم از گفت و گو و تعامل به خوبی استقبال می کنند.