شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز:

نام بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در تاریخ ماندگار می شود

نام بازیکنان تیم فجر شهید سپاسی شیراز در تاریخ ماندگار می شود

شیراز - سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت:این نسل از بازیکنان ما از نظر معرفت، همدلی و اخلاق باید در تاریخ، ثبت و ماندگار شوند و من دست تک تک آنها را می بوسم.

علی اصغر کلانتری پس از برتری قاطع فجر سپاسی مقابل شاهین بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این نسل از بازیکنان ما از نظر معرفت، همدلی و اخلاق باید در تاریخ، ثبت و ماندگار شوند و من دست تک تک آنها را می بوسم.

وی افزود: ما ۳۰ بازیکن آماده و همدل داریم و سختی بسیاری کشیدیم تا یک تیم واحد شدیم و خدا راشکر که حتی نیم امتیاز هم بدون تلاش و زحمت کسب نکردیم و این برد ارزشمند را به روح شهید سپاسی و هواداران خوبمان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی همچنین بیان داشت: قبلاً هم گفته‌ام که ما دو خاکریز در پیش رو داریم و باید حتماً آنها را فتح کنیم که با لطف پروردگار، خاکریز اول را فتح کردیم و از این لحظه کار خود را برای رسیدن به خاکریز دوم و شکست گل ریحان آغاز می‌کنیم و مطمئن باشید کار آسانی مقابل این تیم نداریم و از همه می‌خواهم توجه داشته باشند که کار ما هنوز تمام نشده و انشاالله با برد گل ریحان به هدف خود خواهیم رسید.

کلانتری در خصوص بازی مقابل شاهین بوشهر نیز اظهار داشت: ما ۱۰ فیلم از بازی‌های پیشین تیم شاهین را دیده بودیم و دو جلسه روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم تا توانستیم از روی ضعف آنها به گل برسیم و موقعیتی هم به آنها ندادیم که این نشان از رشادت و تاکتیک پذیری بازیکنان ما بود.

وی از مسئولان درخواست کرد تا فرصتی وجود دارد، پای کار بیایند و از نماینده فارس حمایت کنند.

تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز در هفته سی و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز، با ۳ گل مقابل تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر به پیروزی رسید و یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیکتر شد.

نماینده فارس در هفته پایانی این مسابقات، روز دوشنبه ۲۸ تیرماه در کرج به مصاف تیم انتهای جدولی گل ریحان البرز می‌رود و در صورت برتری، پس از ۸ سال جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهد کرد.