شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#کمیته امداد#امام خمینی (ره)

بختیاری: اردوهای جهادی باید تقویت شود/ ضرورت توجه دولت آینده به روحیه جهادی


بختیاری: اردوهای جهادی باید تقویت شود/ ضرورت توجه دولت آینده به روحیه جهادی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ما هرچه می‌توانیم باید اردوهای جهادی را تقویت کنیم که این فعالیت‌ها در جامعه بسیار اثرگذار است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز جلسه­ ستاد کنگره­ ملی شهدای جهادگر به میزبانی قرارگاه جهادی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این جلسه که سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی، اسماعیل احمدی، مصطفی فروتن و داود درودیان حضور داشتند، هم فکری و تبادل نظر برای برگزاری کنگره جهادگران شهید صورت پذیرفت.

رییس کمیته امداد امام خمینی اظهار داشت: تبلیغ اردوهای جهادی، تبلیغ ارزش‌ها و فضیلت‌هاست و در این مسیر هرچه کار کنیم باز هم کم است.

وی کار جهادی را ویژگی مومنین دانست و افزود: ما هرچه می‌توانیم باید اردوهای جهادی را تقویت کنیم که این فعالیت‌ها در جامعه بسیار اثرگذار است.

بختیاری به مقام جهادگران آسمانی اشاره کرد و گفت: این عزیزان که در اردوهای جهادی جان خود را تقدیم کردند، انسان‌های والا و بسیار ارزشمندی بودند که کمیته امداد برای پیگیری امور این عزیزان، آمادگی کامل دارد.

وی تولید محتوا در برگزاری یادواره شهدای جهادگر را لازم دانست و خاطرنشان کرد: در همین زمینه روایتگری بسیار مهم است که باید افرادی را برای روایتگری تربیت کرد به ویژه افراد خوش بیان که خودشان در صحنه ی جهاد بوده و هستند.

گفتنی است دومین یادواره شهدای جهادگر 10 مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/