شهر خبر

لژیونر استقلالی هم تیمی علیرضا بیرانوند می شود؟

احتمال پیوستن علی کریمی به بواویشتای پرتغال و همبازی شدن با علیرضا بیرانوند

علی کریمی

علی کریمی که زمزمه های بازگشتش به استقلال شنیده می شد، حالا در رادار باشگاه بواویشتا قرار دارد. همان تیمی که علیرضا بیرانوند را دراختیار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هافبک دفاعی اسبق استقلال با علیرضا بیرانوند هم تیمی خواهد شد؟

علی کریمی هافبک دفاعی فصل گذشته الدحیل قطر و باشگاه قطر اس سی که پس از حضور آندره‌ا استراماچونی سرمربی سابق استقلال روی نیمکت الغرافه مورد توجه این باشگاه قرار گرفته اما هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نرسیده اند و پیشنهاد مالی ارائه شده از سوی این باشگاه مورد موافقت این هافبک تیم ملی و مدیربرنامه هایش قرار نگرفته است.

کریمی به شدت مورد توجه الغرافه قرار گرفته و سرمربی ایتالیایی این تیم تاکید زیادی روی جذب او دارد تا جایی که این باشگاه او را در فهرست تابستانی خود قرار داده و در تلاش است که مشکلات به وجود آمده در راستای مسائل مالی را برطرف کرده تا او را جذب کند.

در همین راستا گفته می شود این بازیکن به تازگی با دو پیشنهاد رسمی از لیگ پرتغال مواجه شده است که یکی از آنها باشگاه بواویشتای پرتغال است که هفته گذشته علیرضا بیرانوند را از آنتورپ بلژیک به خدمت گرفت.

هر چند که کریمی علاقمند است تا در لیگ ستارگان قطر به فوتبال خود ادامه دهد اما در صورت عدم توافق با الغرافه و یک باشگاه قطری دیگر که خواهان او است این احتمال وجود دارد که راهی پرتغال شده تا مدیران باشگاه بواویشتای وارد مذاکره شود.

در صورت پیوستن کریمی به این باشگاه پرتغالی علاوه بر اینکه او با بیرانوند هم تیمی خواهد شد تقابل بازیکنان ایرانی در لیگ پرتغال می تواند به سوژه جذاب تبدیل شود.