کوروش برمک در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: این تیم از نظر شرایط فنی و فوتبالی وضعیت خوبی دارد و کادر فنی این تیم و بازیکنانش نشان داده اند به تقابل فنی خوبی رسیده اند و کادر فنی این تیم متشکل از نیروهای کارآمدی چون گل محمدی، کریم باقری، حمید مطهری و داود فنایی در کنار افشین پیروانی شرایط خوبی را برای تیم رقم زده اند و متقابلا بازیکنان نیز توانسته اند برنامه های کادر فنی را به خوبی درک کرده و در زمین نمایش خوبی را از خود ارائه دهند اما متاسفانه برخی مشکلات و حواشی کار را برای این تیم با چالش روبرو کرده است که امیدوارم شرایط در ادامه فصل به گونه‌ای رقم بخورد که این مسائل مانع از نتیجه گیری پرسپولیس نشود. یحیی گل محمدی چه گناهی کرده که باید با این مشکلات هم دست و پنجه نرم کند؟ مشکلات این روزهای پرسپولیس، مشکلاتی است که تیم های رقیب و حتی پایین جدولی با آن مواجه نیستند ولی پرسپولیس باید در چند میدان با مشکلات بجنگد.

او در ادامه تاکید کرد: این تیم این توان و پتانسیل را دارد که حداقل در دهه به صورت متوالی در کورس قهرمانی و موفقیت و امیدوارم مشکلاتی مانند بحث مالی باعث نشود مسائل فنی این تیم تحت تاثیر منفی قرار بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص فضای فنی این روزهای سرخ پوشان تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ نتایج خوبی را کسب کرده و مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود. در جام حذفی هم پیروزی اش در دربی برای این تیم حکم فینالیست شده و قهرمانی را دارد و با این برد می تواند جام حذفی را هم به دست بیاورد.

برمک درمورد دربی و شرایط سرخابی ها در این دیدار به خبرنگار برنا گفت: در چند هفته اخیر این دو تیم در نتیجه گیری در لیگ موفق بوده اند و این موضوع باعث می شود دربی پایاپایی را در پیش روی داشته باشیم. دو تیم برای پیروزی در این بازی برنامه دارند و تلاش می کنند از این مسیر برای قهرمانی استفاده کنند. به هر حال برتری فنی پرسپولیس در این روزها مشهود است و به نظر می رسد این تیم با فراغ بال بیشتری خود را برای این بازی آماده کرده و اگر بتواند از این برتری اش استفاده کامل را برده و برنده این دیدار شود، می تواند مسیر قهرمانی اش در جام حذفی را نیز هموار ببیند.

از او در خصوص پیش بینی اش از نتیجه این بازی سوال کردیم که او در پاسخ خاطرنشان کرد:  در دیدارهایی مثل دربی پیش بینی سخت است و نمی تواند منطقی باشد. به هر صورت با توجه به وضعیت دو تیم، فکر می کنم در این دربی بازی پایاپایی را از دو تیم شاهد باشیم.

مهاجم سال های دور پرسپولیس در آستانه دربی و احتمال غیبت عیسی آل کثیر در این بازی و تاثیر آن در روند کاری تیم گل محمدی در دربی گفت: خط حمله پرسپولیس با حضور شهریار مغانلو که این روزها در اوج آمادگی به سر می برد و نفرات تاثیرگذاری مثل مهدی ترابی، مهدی عبدی و.... شرایط خوبی دارد و اگرچه حضور عیسی در دربی می تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیس باشد اما من فکر می کنم بقیه عناصر تهاجمی می توانند جای خالی او را به خوبی پر کنند. پرسپولیس مهاجمان خوب و فوق العاده ای دارد و این موضوع می تواند به این تیم کمک کند تا در دربی نتیجه لازم را بگیرد. اگر عیسی به بازی برسد که خبر خوبی برای پرسپولیس است ولی اگر به هر دلیلی پرسپولیس در بازی 5 شنبه عیسی را نداشته باشد، با مهاجمان سرحال و قبراقی که دارد، جایی برای نگرانی نیست. 4