شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#دربی

وعده جذاب مدیران پرسپولیس به سرخپوشان در آستانه دربی ۹۶

قول ویژه مدیران پرسپولیس به بازیکنان سرخپوش مبنی بر پرداخت مطالبات تا پیش از دربی

پرسپولیس

مدیران پرسپولیس در آستانه دربی جام حذفی به بازیکنان این تیم وعده داده اند بخشی از مطالبات آن ها را پرداخت می کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، مدیران پرسپولیس به بازیکنان و کادر فنی این تیم قول دادند قبل از بازی با استقلال بخشی از مطالباتشان را پرداخت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس به شدت درگیر مشکلات مالی است و به غیر از پرداخت بدهی‌های خارجی باید طلب اعضای تیم را هم پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس تاکنون حدود ۶٠ درصد از قراردادهای اعضای این تیم را در فصل جاری پرداخت کرده است که با توجه به گذشت ٢۶ هفته از لیگ برتر مقدار قابل توجهی به حساب نمی آید.

مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس تمام پاداش‌ها و آپشن‌های مربوط به سال‌های قبل را پرداخت کرده اند ولی از لحاظ پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان در این فصل نتوانستند تعادل لازم را تا ایجاد کنند.

یکی دیگر از موارد مربوط به مشکلات مالی بین سرخ‌پوشان پرداخت نشدن پاداش برد بازی‌های این فصل تیم بوده و این امر باعث شد بازیکنان و اعضای کادر فنی نسبت به آن معترض شوند.

اعضای پرسپولیس قبل از بازی با فولاد با انتشار یک متن مشترک نسبت به مدیران باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالباتشان به شدت انتقاد کردند.

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس با توجه به این اعتراضات که قبل از سفر سرخپوشان به اهواز صورت گرفت به همراه صدری رئیس هیئت مدیره هفته قبل به تمرین این تیم رفتند تا در خصوص مسائل مالی با بازیکنان و کادر فنی سرخ پوشان حرف بزنند. جلسه ای که باز هم در آن بازیکنان باتجربه پرسپولیس نسبت به مدیران این باشگاه انتقاد کردند و خواهان دریافت مطالباتشان شدند.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد مدیران این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی تیم خود قول دادند تا قبل از دربی پیش رو که پنجشنبه در چارچوب جام حذفی برگزار خواهد شد بخشی از قرادادشان را پرداخت خواهد کرد.

مدیران پرسپولیس با این کار می خواهند هم به قولی که در تمرین هفته گذشته داده بودند عمل کنند و هم در آستانه جدال سنتی با استقلال روحیه تیمشان را بالا ببرند.