شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#پرسپولیسی‌ها

پرسپولیسی‌ها نگران زرنگی قایدی در پنالتی‌ها/ دستور ویژه گل محمدی به مدافعان قرمزپوش

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد که یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس مرتب به مدافعان و هافبک‌های دفاعی تیم خود در تمرینات یادآوری می‌کنند که مراقب مهدی قایدی باشند.

مهدی قایدی
خبرورزشی -

یکی از بزرگ ترین نگرانی های پرسپولیسی ها در آستانه بازی با استقلال تهران زرنگی مهدی قایدی در گرفتن پنالتی هستند. این دیدار روز پنج شنبه هفته جاری در حالی در استادیوم آزادی برگزار می شود که یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس برنامه های خاصی را برای جلوگیری از پنالتی احتمالی مهدی قایدی چیده اند.

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبرمی رسد که یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس مرتب به مدافعان و هافبک های دفاعی تیم خود در تمرینات یادآوری می کنند که مراقب مهدی قایدی باشند. گل محمدی اول به مدافعان و هافبک های دفاعی خود تأکید کرده است که اجازه ندهند مهدی قایدی صاحب توپ شده و به محوطه جریمه پرسپولیس وارد شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین به مدافعان پرسپولیس مرتب هشدار می دهند که جلوی مهدی قایدی پا نیندازند چون او با زرنگی خودش را زمین زده و پنالتی می گیرد! این درحالی است که بعد از پایان دربی برگشت سرخابی، محمدحسین میثاقی با همکاری محسن ترکی در استودیوی برنامه فوتبال برتر شروع به تحلیل داوری بازی کرد. در حین این تحلیل و کارشناسی، محسن ترکی که رکورددار داوری در دربی است، اعلام کرد خطا روی قائدی پنالتی بود. دقیقه ۳ بازی وحید امیری ناخواسته پای مهدی قائدی را لگد کرد و ترکی اعتقاد داشت جریمه این بی احتیاطی وحید امیری پنالتی بود.

فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پایان دربی برگشت برابر پرسپولیس به صحنه مشکوک پنالتی روی مهدی قایدی اشاره کرد و گفت: پنالتی که برای ما گرفته نشد همه چیز را به هم ریخت. این صحنه قطعا تاثیرگذار بود. حداقل مستحق شکست نبودیم.

گفتنی است نگرانی بیشتر پرسپولیسی ها نیز به همین بازی برگشت لیگ برتر برابر استقلال برمی گردد. با توجه به اینکه محمدرضا اکبریان داور دربی برگشت لیگ برتر، صحنه خطای وحید امیری روی مهدی قایدی را پنالتی تشخیص نداد بنابراین پرسپولیسی ها نگران جبران آن در دربی حذفی هستند؛ اینکه این بار مهدی قایدی از مدافعان پرسپولیس خطا بگیرد و این بار دیگر داور مسابقه از کنار آن نگذرد!

شاید بیشتر از همه بازیکنان پرسپولیس این وحید امیری (در صورت بازی در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس) است که باید نگران مهدی قایدی باشد و هرگز در مواجهه با این مهاجم سرعتی استقلال شتابزده عمل نکرده و خطایی روی این مهاجم باهوش و زیرک مرتکب نشود!