شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#پیکان#لیگ برتر

ربیعی: بقای ما در لیگ بیش از ۹۰ درصد قطعی شده است/ پیکان تیمی منسجم و جسور است


ربیعی: بقای ما در لیگ بیش از 90 درصد قطعی شده است/ پیکان تیمی منسجم و جسور است

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اعتقاد دارد که بقای این تیم در لیگ برتر این فصل بیش از ۹۰ درصد قطعی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان گفت: هر چقدر به انتهای فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. تیم پیکان تیمی بسیار خوب، کادر فنی مجرب و بازیکنان خوب این تیم را نگاه کردیم و کار آنها و نتایج‌شان را روی حساب و کتاب دیدم.

وی افزود: تیم ما هم در دو هفته پیش مقابل فولاد و حتی پرسپولیس خوب بود، اما در بازی هفته قبل مقابل ماشین‌سازی، اتفاقات بازی و همین‌طور نتیجه اصلاً خوب نبود. از نظر کیفیتی هم اشتباه داشتیم، ابتدای بازی غافلگیر شدیم، هر چند قبل از دریافت گل اول موقعیت‌هایی داشتیم. با این حال توجیهی برای شکست نداریم و نتایج هم به عهده من است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی ما کار خودمان را انجام دادیم و فصل گذشته سه هفته مانده به پایان لیگ، صعودمان را قطعی کرده بودیم و این فصل هم چهار هفته مانده به پایان بیش از 90 درصد بقا و تثبیت تیم را انجام دادیم و این مسئولیت من در این دو فصل بوده است. شاید می‌توانستیم بهتر هم باشیم که این به عهده من است و هنوز هم فرصت بهتر شدن داریم. در نهایت هدف‌گذاری باشگاه و مسئولان با بنده تثبیت تیم بوده که توانستیم با وجود مشکلات یک تیم در اولین فصل حضورش در لیگ برتر، این کار را انجام دهیم. ان‌شاالله سال آینده شاهد حضور تیمی با تمام زاویه‌های یک تیم حرفه‌ای برای مردم رفسنجان و استان کردم باشیم.

ربیعی تأکید کرد: خیلی سخت است که یک تیم را در اولین فصل حضورش در لیگ برتر حفظ کنیم و تا قبل از پایان مسابقات دغدغه سقوط نداشته باشد. ما یک جاهایی خودمان توقع را از تیم‌مان بالاتر بردیم و کیفیت کارمان را بالا بردیم، اما فوتبال پر از فراز و نشیب است و ما به هدف‌مان که تثبیت تیم در لیگ برتر بوده بیش از 90 درصد رسیدیم و ان‌شاالله سال آینده بتوانیم کارهای بزرگتری را برای این مجموعه انجام دهیم.

وی تأکید کرد: در بازی فردا با تمام انرژی و تمام توان‌مان بازی خواهیم کرد و چون با تیمی منسجم و جسور بازی داریم، ان‌شاالله بتوانیم با اجرای صحیح تمام فرامین و شرایط، نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شرایط تیمش گفت: بعد از وقفه لیگ بابت بازی‌های تیم ملی، مقابل پرسپولیس و فولاد کارمان را درست انجام دادیم. 10 تیر با فولاد بازی کردیم و 14 تیر با ماشین‌سازی بازی داشتیم که تمرین مناسبی نداشتیم و تیم از لحاظ ذهنی و روانی هم بعد از برد دراماتیک تخلیه شده بود. به هر حال تیمی که می‌تواند خودش را در لیگ حفظ کند، بالا بردن سطح انگیزشی باید بهتر انجام شود و به همین دلیل فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر انگیزشی تخلیه بودند. البته بازی هم در ساعت گرما انجام شد که دلیل برای شکست ما نیست، اما از سازمان لیگ خواسته بودیم بازی با ماشین‌سازی به جای ساعت 19 ساعت 20:30 برگزار شود که قبول نکردند. جدا از باخت بد ما به ماشین‌سازی، متأسفانه قائم اسلامی‌خواه هم مصدوم شد و امیدوارم زودتر بهبودی‌اش را پیدا کند و او با قدرت بر می‌گردد.

ربیعی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا به جز قایم اسلامی‌خواه گفت: محمدحسین کریم‌زاده دو ماهی است که به دلیل شکستگی استخوان همراه ما نیست و بعید به نظر می‌رسد تا پایان فصل به بازی‌ها برسد. این اتفاقات در انتهای فصل برای هر تیمی رخ می‌دهد. ما مشکلات خودمان را در یک سری بخش‌ها داریم، با اینکه مدیریت باشگاه و هیئت مدیره در تلاش هستند، اما یک سری مشکلات اجتناب ناپذیر است که من از مشکلات دم نمی‌زنم. ما به عنوان مربی باید این را سرلوحه کارمان داشته باشیم که هر اتفاقی برای تیم رخ بدهد، ما باید بتوانیم تیم‌مان را در تمامی ابعاد در هدفی که باشگاه تعبیه کرده، هدایت کنیم. ما از هدف‌مان عبور کردیم و اگر بتوانیم جایگاه‌مان را در فصل اول ارتقا بدهیم، برای ما خوب است. امیدواریم برای فصل بعد هم برخی مشکلات سخت افزاری حل شود تا در لیگ آینده مانند تیم‌هایی باشیم که با آنها رقابت می‌کنیم که تا جایی که می‌دانم، شرایط در حال رقم خوردن است. امیدوارم که فردا بازی در صحت و سلامت برگزار شود و شاهد بازی خوبی باشیم.

انتهای پیام/