شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پلیس آگاهی

قتل زن مینابی با اسلحه شکاری توسط همسرش

مردی که همسر خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده و فراری شده بود، با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی میناب دستگیر شد.

قتل زن مینابی با اسلحه شکاری توسط همسرش
به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مأموران پلیس آگاهی شهرستان میناب درپی اطلاع از قتل یک خانم ۳۴ ساله به علت تیرخوردگی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی را در دستور کار قرار دادند.
کارآگاهان پلیس آگاهی میناب برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
پس از انجام تحقیقات محلی و میدانی مشخص شد قاتل به وسیله سلاح گرم همسر خود را به قتل رسانده و پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است. با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع کارگروهی جهت رسیدگی به پرونده قتل تشکیل شد.
با اقدامات صورت گرفته توسط پلیس آگاهی میناب و همکاری و هدایت کارآگاهان پلیس آگاهی استان و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و تلاش شبانه‌روزی محل اختفای قاتل متواری در یکی از محلات بندرعباس شناسایی شد. مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی و اخذ نیابت قضائی با تشکیل اکیپی به شهرستان بندر عباس عزیمت و با همکاری مشترک پلیس آگاهی استان در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
قتل زن مینابی با اسلحه شکاری
متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی صورت‌گرفته لب به اعتراف گشوده و به قتل همسر خود با اسلحه شکاری به انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کرد.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این‌باره گفت: «در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبصه سلاح شکاری به همراه ۴۴ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.
متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.»