شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#جدید#گفتگو#رادیویی#سه شنبه

ارتباط میان اخلاق پزشکی با واکسیناسیون/ فصل جدید برنامه "سوفیا" روی آنتن می‌رود


ارتباط میان اخلاق پزشکی با واکسیناسیون/ فصل جدید برنامه "سوفیا" روی آنتن می‌رود

فصل جدید برنامه رادیویی «سوفیا» با رویکرد و عوامل جدید از سه شنبه ۲۲ تیرماه با موضوع فلسفه پزشکی از رادیو گفتگو پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه رادیویی سوفیا که چندین سال است با اجرای محمد جواد ادبی، استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شهید مطهری به صورت تخصصی به موضوعات فلسفی می‌پردازد در فصل جدید خود قرار است در چندین برنامه متوالی به موضوع «فلسفه پزشکی» بپردازد.

ادبی، همچنین در دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تهران مشغول تدریس است و در حوزه فلسفه اسلامی و ابن عربی تحقیق و پژوهش‌های بسیاری داشته است.

در این فصل از برنامه، میهمانان متعددی در حوزه‌های فلسفه و پزشکی در برنامه حاضر می‌شوند و درباره موضوعات مختلف و تخصصی چون اضطراب سلامت، فلسفه پزشکی، اخلاق پزشکی، انتقال یا سقط جنین در فلسفه پزشکی، شبیه‌سازی در فلسفه پزشکی و موضوعات دیگری از این قبیل با کارشناس برنامه گفت‌وگو می‌کنند.

در اولین قسمت از فصل جدید برنامه سوفیا، علیرضا منجمی عضو هیأت علمی گروه فلسفه علم و فنّاوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حمیدرضا نمازی عضو هیأت علمی گروه اخلاق پزشکی دانشگاه تهران و پژوهشگر فلسفه و اخلاق درباره موضوعاتی چون اضطراب سلامت، ارتباط میان اخلاق پزشکی با بحث واکسیناسیون با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنند.

«سوفیا» سه شنبه شب‌ها ساعت 22 با اجرای محمدجواد ادبی، تهیه‌کنندگی سیما غفاری و سردبیری سارا فرجی از شبکه رادیویی گفت‌وگو بر موج اف. ام ردیف 103.5 به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/