شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی

پزشکان انگلیسی به لغو همه محدودیت‌ها هشدار دادند

پزشکان انگلیسی به لغو همه محدودیت‌ها هشدار دادند

پزشکان در انگلیس هشدار داده‌اند که وضعیت همه‌گیری کوویدـ ۱۹ پیش از بهبود، وخیم خواهد شد و لغو همه اقدام‌های احتیاطی از روز ۱۹ ژوییه (حدود یه هفته آینده) در این کشور «خطرناک» است

به گزارش بهداشت نیوز، انجمن دانشکده‌های پزشکی سلطنتی انگلیس اعلام کرد با آغاز موج سوم همه‌گیری این ویروس، شمار مبتلایان به‌ شدت افزایش می‌یابد و سازمان ملی خدمات سلامت تحت فشار بی‌سابقه‌ای قرار خواهد گرفت.
 
این انجمن از مردم و نهادها خواست همچنان مراقب باشند و در مکان‌های سرپوشیده شلوغ ماسک بزنند.
 
این نهاد در بیانیه‌ای اعلام کرد: تقریبا شکی نیست که پیش از بهتر شدن اوضاع، مدتی شرایط بدی خواهیم داشت.
 
بوریس جانسون قرار است روز دوشنبه برنامه قطعی دولت برای کاهش محدودیت‌ها از روز ۱۹ ژوییه را اعلام کند. اما بر اساس گزارش‌ها، با افزایش شمار مبتلایان، دولت در مورد رفع محدودیت‌ها دچار پریشانی و آشفتگی شده است و او در عوض قصد دارد هشدار دهد.
 
هلن استوک لمپارد، رئیس انجمن دانشکده‌های پزشکی سلطنتی، گفت که عمیقا نگران رفع همه اقدام‌های احتیاطی است. او گفت بازگشت به حالت عادی در ماه ژوییه ممکن است خطرناک باشد.
 
او در مصاحبه ای خاطر نشان کرد: همه می‌خواهیم مردم حتما متوجه باشند که هنوز تا پایان‌ این همه‌گیری راه درازی باقی است. باید از نوزدهم این ماه، رویکردی مسئولانه و بسیار محتاطانه برای کاهش محدودیت‌ها اتخاذ کنیم.
 
اخیرا نیز کارکنان سازمان ملی خدمات سلامت در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت گفته بودند که بخش فوریت‌های بیمارستان‌ها در آستانه فروپاشی است و پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای بستری در این بخش‌ها افزایش یابد.
 
به گزارش بیماران تا یک ساعت پشت در بخش فوریت‌ها در صف معطل شده‌اند و اوایل هفته جاری، برخی افراد تا ۲۰ ساعت منتظر خالی شدن تخت مانده‌اند. با افزایش تدریجی شمار مبتلایان و افزایش تماس‌ها با سامانه ۱۱۱، خط تلفن مخصوص تشخیص کووید سازمان ملی خدمات سلامت از کار افتاده و فشار کاری بر این سامانه رو به افزایش است.
 
منبع: ایسنا
به نقل از ایندیپندنت