شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

گذر سمند‌ از مرز 210 میلیون+جدول‌قیمت

کدخبر: 425724
اقتصادنیوز : اقتصادنیوز: محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 21 تیر 1400 در بازار با چه قیمتی عرضه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار ایران خودرو نشان دهنده آن است که با وجود تداوم تعطیلی دور پنجم کرونا امروز «سمند lx» رشد یک میلیونی و « پژو 206 تیپ 5» رشد دو میلیونی در بازار را تجربه کردند.

 رشد قیمت در بازار پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رخ داده که فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کردند با توجه به شروع تعطیلات کرونا بازار خودرو آرام آرام به سمت نزولی شدن گام برخواهد داشت، اما پرطرفدارهای ایران خودرو از همان ابتدا توجهی به این پیش بینی نکردند. بطوریکه در کنار ثبات قیمت غالب محصولات این شرکت شاهد رشد قیمت در بازار محصولات این شرکت نیز هستیم.  رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاهها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله ای در بازار صورت نمی گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می برد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو  امروز قیمت «پژو 206 تیپ 5» با افزایش یک میلیونی به 267 میلیون تومان رسید. رشد 206 تیپ 5 در حالی رقم خورده که امروز «پژو 206 تیپ 2» بدون تغییر در بازار 216 میلیون تومان ارزش گذاری شد. و «206 صندوقدار» نیز امروز 249 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

«سمندLX » نیز امروز در بازار رشد یک میلیونی داشت و با قیمت 210 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

 براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF7 » امروز بدون افزایش در بازار 238 میلیون تومان رسید.  از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که  «سمند سورن»  نیز بدون تغییر با قیمت روز گذشته 246 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

ایران 21