به گزارش برنا؛ غلامرضا منتظری، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز هفته ازدواج که در آکادمی المپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: نهاد خانه بستری مناسبی برای آسایش و آرامش، فرصتی برای دستیابی به قله های سعادت، دانشگاهی برای پرورش نسل های سازنده و تاثیرگذار در زندگی بشریت است.

او افزود: این نهاد نیازمند بایسته ها و حمایت هایی است که بیشترین مسئولیت آن برعهده نهادهاست درواقع سازمان های مربوطه باید موانع را بردارند تا نهاد خانواده هرچه بیشتر گسترش پیدا کند.

منتظری تصریح کرد: به سهم خویش و به نیابت از اعضای کمیسیون فرهنگی از نگاه بلند وزیر محترم و ارجمند؛ آقای سلطانی فر، معاون محترم امور جوانان و معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان تقدیر و تشکر میکنم که نگاه والایی به امور جوانان و ازدواج دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از خیرین که آستین همت بالا زدند و به زوجین جوان برای آغاز زندگی مشترک شان کمک می‌کنند و نمونه های آن را تماشا می کنیم تقدیر تشکر می کنم.

منتظری با اشاره به نقش مهم فرزندپروری عنوان کرد: وقتی می‌خواهیم خانه بنا کنیم نخستین دغدغه زمین ساختمان و جزئیات آن است اما آیا پدر و مادرها برای ساختن ساختمان فرزندان  آماده هستند؟ آیا معمار مناسب برای پرورش فرزندانشان هستند؟ آیا دیواره وجود شخصیت فرزندان شان را با رنگی از عشق آمیخته کرده اند؟

او در پایان گفت: متاسفانه برخی از ما برای ساختن ساختمان فیزیکی ارزش زیادی قائل هستیم اما به پرروش فرزندمان اهمیتی نمی‌دهیم درحالی که پدر و مادر نباید به جایی برسند که فرزندشان بگوید کاش ساختن شخصیت من به اندازه یک ساختمان برای پدر و مادرم ارزش داشت.

//انتهای پیام: 5