در سال های اخیر بارها شاهد حضور بازیگران کودک و نوجوان در آثار مختلف بوده ایم که هر یک یا در دنیای بازیگری ماندگار شدند یا  بعد از عبور از سن کودکی و نوجوانی این عرصه را رها کردند و در حوزه های دیگری فعالیت داشتند.

index

تغییرات فیزیکی در چهره و البته تغیرات روحی و روانی از عوامل موثر در تغییر مسیر زندگی بازیگران کودک و نوجوان محسوب می شود محمدرضا زادخشنود بازیگر کودک سریال «نون. خ» در گفت و گو با خبرگزاری برنا از علاقه اش به دنیای بازیگری می گوید : محمدرضا زادخشنود که اخیرا جلوی دوربین سعید آقاخانی رفته است می گوید وقتی که از علاقه ام به بازیگری با پدر و مادرم صحبت کردم آن ها در این مسیر بسیار کمکم کردند و برای  مشورت با افراد با تجربه مرا به چند دفتر فیلمسازی بردند تا هم مشخص شود که استعداد این کار را دارم یا خیر و هم بدانم برای رسیدن به موفقیت در دنیای بازیگری چه مسیری را باید بروم.

index

بازیگر کودک سریال «زیرخاکی» می گوید: متوجه شده ام که برای رسیدن به هدفم در بازیگری باید در این رشته درس بخوانم و کتاب های زیادی را نیز مطالعه کنم . من فهمیده ام که این حرفه بسیار سخت و مشکل است و برای رسیدن به یک نقش خوب و کار کردن با کارگردان های معروف خیلی باید تلاش کرد.

index

محمدرضا زادخشنود می گوید : وقتی که سر صحنه سریال های «زیرخاکی» و «نون.خ» بودم چیز های زیادی را از بزرگ تر های این کار یاد گرفتم و دوست دارم دوباره با هنرمندانی مثل سعید آقاخانی، پژمان جمشیدی و خانم ژاله صامتی همکاری داشته باشم.

ل

index

index