شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واحد مسکونی#دولت#رئیس جمهور

رئیس جمهور: ۳۷۵ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی در بافت فرسوده احیا شده است

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت احیای بافت فرسوده بود، گفت: مجموعاً ۳۷۵ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی در بافت فرسوده احیا شده است و در کنار آن یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکونی تکمیل شده است این تعداد نیز در بافت فرسوده در اختیار مردم گذاشته شده است.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های مسکنی وزارت راه و شهرسازی گفت: امروز هشتادمین مرحله افتتاح طرح های ملی را انجام دادیم؛ در این مراسم ۲۳۰ هزار و ۵۱ واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شد. 

وی افزود: در جلسه افتتاحیه امروز از مسکن‌های متفاوتی در محلات مختلف کشور عزیزمان ایران نام برده شد که بسیار خوشحال هستم که در دولت دوازدهم یک تلاش مضاعفی برای تهیه مسکن به وجود آمد.

رئیس جمهور گفت: اهمیت مسئله مسکن  از آن جهت است که مردم ایران و جهان برای اینکه بتوانند زندگی آرامی داشته باشند بعد  از اشتغال و ازدواج باید مسکن داشته باشند، لذا تامین مسکن برای جوانان مسئله حائز اهمیتی است. 


روحانی با بیان اینکه دولت برای تامین مسکن جوانان، وظیفه مهمی بر دوش دارد، تصریح کرد: در ابتدای کار این دولت، با تعهدی که دولت قبل درباره مسکن مهر انجام داده بود، مواجه بودیم و باید آن را به پایان می‌رسانیم. 

وی با اشاره به اینکه در دولت قبل تقریباً کار یک سوم مسکن مهر انجام شده بود، افزود: کار ساخت دو. سوم مسکن مهر باقی مانده بود. از ٢ میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر تدارک دیده شده ساخت ۷۷۰ هزار مسکن انجام شده بود و این میزان هم که تکمیل شده بود خدماتش ناقص بود و نیاز به فضای سبز، مدرسه و مسجد داشت.

رئیس جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دکتر اسلامی و تلاش فوق العاده ایشان در زمینه ساخت مسکن مهر که از ابتدا هم یکی از قول‌هایش به مردم ایران این بود که مسکن مهر را به پایان برساند که تمام شده و رو به اتمام است. امیدواریم ایشان در این روز‌های پایانی دولت این پرونده را به طور کامل جمع کند تا مردم بتوانند در زندگی راحتی برسند. 

روحانی با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت احیای بافت فرسوده بود ، گفت: مجموعاً ۳۷۵ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی در بافت فرسوده احیا شده است و در کنار آن یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد مسکونی تکمیل شده است این تعداد نیز در بافت فرسوده  در اختیار مردم گذاشته شده است. 

 

 

تکمیل می شود