شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رییس جمهور#جمعه

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

۶۰۰۰ پیشنهاد به رییس جمهور منتخب توسط ائمه جماعات برای رفع مشکلات کشور ارائه می شود

۶۰۰۰ پیشنهاد به رییس جمهور منتخب توسط ائمه جماعات برای رفع مشکلات کشور ارائه می شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در گام دوم انقلاب نهاد ائمه جمعه باید نقش آفرینی ویژه ای در جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام نوری امروز ۲۱ تیر ماه در جلسه تکریم و معارفه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی که در سالن حوزه علمیه ارومیه برگزار شد، افزود: در گام دوم انقلاب نهاد ائمه جماعات باید نقش آفرینی ویژه داشته و حرکت این نهاد مدبرانه، مبتنی بر نقشه، تاثیر گذار و هدایت گر سایر نهادها باشند.

وی تصریح کرد: در ۴۲ سال گذشته ائمه جمعه منشا، خیر وبرکت بوده و باید در گام دوم انقلاب نیز این منشا اثر باید تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اینکه در ۸۹۱ نقطه ایران پایگاه امام جمعه برقرار است، خاطر نشان کرد: در ایام فعلی کرونا با وجود فراز و نشیب ها در ۷۵۴ پایگاه براساس دستورالعمل ها بهداشتی نماز جمعه برگزار می شود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهارکرد: در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ ائمه جمعه در سراسر کشور بدون تعطیلی در حال انجام خدمت هستند.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر نهاد ائمه جماعات مجهز به نگاه برنامه محور ، حرکتی مبتنی بر نقشه هستند، یاد آور شد: بالای ۹۰درصد ائمه جمعه کشور با شناسایی و رصد دقیق مسایل دارای برنامه عملی هستند.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: با توجه به اینکه ائمه جمعه کشور وظیفه بررسی مشکلات کشور را نیز دارند تا کنون بیش از ۶۰۰۰ مسئله مهم کشور که نیاز است دولت برای رفع آن وارد شود توسط ائمه جمعه کشور آماده شده و در اختیار رئیس جمهور منتخب پیشنهاد خواهیم داد.

وی ادامه داد: برنامه محوری جز اولویت های ائمه جمعه است.

انتهای پیام