شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#مسجد#عمار

حرف نداریم، درد داریم!/ بزرگداشت علامه مصباح یزدی همراه با محکومیت هتاکی‌های اخیر برگزار می‌شود


حرف نداریم، درد داریم!/ بزرگداشت علامه مصباح یزدی همراه با محکومیت هتاکی‌های اخیر برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی همراه با محکومیت هتاکی‌های اخیر و امضاء طومار در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به منظور پاسداشت مقام علمی و منزلت فقهی علامه مصباح یزدی اقدام به برپایی مراسم بزرگداشت عمار انقلاب کرده است.

در این مراسم که ساعت 17 روز دوشنبه (22 تیرماه 1400) در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، احمدحسین شریفی، مهدی جمشیدی و امین فرج‌اللهی سخنرانی می‌کنند.

مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی و از سخنرانان این مراسم در یادداشت کوتاهی که آن را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده است، می‌نویسد:

حرف نداریم، درد داریم... درد هم گفتنی نیست؛ فروخوردنی است، نهفتنی است، کلمه‌اش آه است و طنینش ناله. اشک از چشم جاری می‌شود به جای کلام از زبان! این همه مظلومیت برخاسته از طعنه و افترا و اتهام و دروغ و ملامت، سالیان سال، جانمان را فرسوده و جگرمان را گداخته.... دشمن از یک سو و دوست از سوی دیگر! مصباح‌ستیزی، سکه رایج شده است! تمامی هم ندارد!! عفونت کینه و جهالت، وجودشان را فراگرفته. اما این زبان‌ها و قلم‌های زهرآگین، فردا با مؤاخذه الهی چه خواهند کرد؟!!

انتهای پیام/