شهر خبر

۵۱ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی در ۲۸۰ شهر به بهره‌برداری رسید

افتتاح طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.
خبرگزاری میزان - طرح‌های مسکنی وزارت راه و شهرسازی در هشتادمین برنامه افتتاح جهش تولید با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۴ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان توسط حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به طور ویدئو کنفرانس افتتاح شد. 

در این مراسم ۵۱ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی در ۲۸۰ شهر و ۳۱ استان بهره‌برداری می‌شود که از این رقم ۲۸ هزار و ۵۱۸ واحد مربوط به طرح مسکن ملی در قالب انبوه‌سازی، واگذاری گروهی زمین، مشارکت خصوصی و بازآفرینی شهری محلات هدف در کشور و ۲۲ هزار و ۷۱۲ واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر است.

در مجموع دو مرحله افتتاحیه مسکن ملی، بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن ملی به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان داده شده است. از ۲۲ هزار واحد مسکن مهری درحال بهره‌برداری، ۶۱ پروژه مربوط به تاسیسات، خدمات تفریحی، مساجد، سرای محله، درمانگاه و مدرسه است که به طور کلی در هر دو بخش مسکن ملی و مسکن مهر افتتاح شد.

افتتاح مسکن ملی نیز به سه بخش افتتاح پروژه‌های مربوط به بافت فرسوده، مشارکتی و سرمایه‌گذاری گروهی تقسیم می‌شود که افتتاح طرح‌های بافت فرسوده در محله تختی تهران با تعداد ۱۱ هزار و ۶۳۳ واحد است.

 

 
انتهای پیام/