شهر خبر

برنامه‌های آموزشی سال ۱۴۰۰ مهد قرآن تصویب شد؛

از تولید اپلیکیشن های حفظ قرآن تا برگزاری سیزدهمین دوره ترنم وحی

از تولید اپلیکیشن های حفظ قرآن تا برگزاری سیزدهمین دوره ترنم وحی

اولین جلسه هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس مهد قرآن و سایر اعضاء تشکیل و دستور جلسه مربوطه بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه مهد قرآن، اولین جلسه هیأت مدیره مؤسسه کشوری مهد قرآن در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس مهد قرآن و سایر اعضا تشکیل و دستور جلسه مربوطه بررسی و تصمیمات لازم بررسی شد.

در این جلسه که آقایان متکی، سخایی، خزاعی، معیری و بختیار حضور داشتند، سید محمود چاوشی عضو هیأت مدیره و مدیرعامل مؤسسه ضمن قرائت دستور جلسه، گزارشی از عملکرد و برنامه‌های آموزشی حضوری و مجازی شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور را در دوران شیوع ویروس کرونا ارائه نمود و افزود: برگزاری غیر حضوری و مجازی آزمون‌های سراسری حفظ کل قرآن کریم “ترنم وحی” دوره دوازدهم و حفظ ۲۰ جز، از جمله این فعالیت‌های آموزشی است که در ادامه برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ قرائت و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تولید اپلیکیشن‌های آموزش حفظ جامع قرآن و سامانه آموزش مجازی تربیت مربی قرآن برای پیشبرد اهداف مؤسسه و انجام برنامه ریزی دقیق و منسجم جهت برگزاری سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن کریم «ترنم وحی» از جمله مصوبات جلسه هیأت مدیره مؤسسه مهد قرآن در سال ۱۴۰۰ بود.