شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#وزارت بهداشت#نیروی دریایی

بیمارستان نیروی دریایی ارتش در منطقه کنارک به وزارت بهداشت تحویل داده شد

بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیروی دریایی ارتش در منطقه کنارک به وزارت بهداشت تحویل و تجهیز آن نیز در دو روز آینده آغاز می‌شود.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی خاتم الانبیا (ص) نیروی دریایی ارتش در کنارک، گفت: ما در وزارت بهداشت تجهیز بیمارستان‌های دولتی متعلق به دانشگاه‌های علوم پزشکی را در دستور کار داریم، اما به این واسطه که بیمارستان کنارک از سوی نیروی دریایی در اختیار مردم قرار گرفته است، به محض تحویل آن، تجهیزش را شروع می‌کنیم.

وی افزود: قرار است طی دو روز آینده بخش‌هایی از بیمارستان به ما تحویل داده شود و به سرعت تجهیز آن نیز شروع خواهد شد؛ درحال حاضر امکانات لازم بیمارستان را آماده کردیم و به محض تحویل تجهیز آن را شروع می‌کنیم.

تحویل بیمارستان خاتم الانبیا (ص) نیروی دریایی ارتش در منطقه کنارک به وزارت بهداشت
وزیر بهداشت اظهار داشت: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) کنارک بزرگ‌ترین بیمارستان نیرو‌های مسلح در سواحل مکران است که شامل بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفان، اورژانس، بینایی سنجی، آی سی یو و سی سی یو است. همچنین این بیمارستان دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی هم اکسیژن درمانی هم دارد.
 
 

 

انتهای پیام/