حسین کلانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نمایش خوب پرسپولیس در بازی اخیر برابر آلومینیوم اظهار داشت: نیمه اول این بازی یکی از بهترین عملکردها را از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم. بچه ها در نیمه اول با دو گلی که به ثمر رساندند و بازی هجومی که داشتند برتری کامل خود را به حریف دیکته کردند و حتی می توانستند با گل های بیشتری به پیروزی برسند. در نیمه دوم هم برنامه کادرفنی برای پرسپولیس حساب شده بود و با گرفتن فشار بازی و تعویض بازیکنان و استراحت دادن به آنها بازی را به خوبی اداره کردند تا در نهایت پیروزی ارزشمندی برای پرسپولیس به ثبت برسد.

او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس اسبش را برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ زین کرده است و بچه ها به خوبی شرایط را درک کرده اند و میل به قهرمانی و شاد کردن دل میلیون ها هواداران انرژی ویژه ای را به آنها ترزیق کرده است. آنها به خوبی می دانند در چه تیمی بازی می کنند و ارزش این پیراهن را به طور کامل درک می کنند و همه ما از دیدن این مجموعه منسجم از مدیریت گرفته تا بازیکنان و هواداران لذت می بریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد مهاجمان تیم تاکید کرد: پرسپولیس در ترکیب اصلی و نیمکتش بهترین بازیکنان را دارد. از درون دروازه گرفته تا نوک حمله.  شما ببینید به عنوان مثال ما دروازه بانی مثل لک را در اختیار داریم که جا پای بهترین ها در پرسپولیس گذاشته است و با نمایش خوب در پرسپولیس نشان داده است که بهترین دروازه بان ایران است و یا  در مورد مدافعان و هافبک های تیم هم باید بگویم همگی از گزیده ها و نفرات گلچین فوتبال ما محسوب می شوند.  به هرحال به طور اخص در مورد مهاجمان باید بگویم تماشای بازی و گلزنی این بچه ها غرور انگیز است. این بازیکنان علاوه بر این که در بحث فنی بهترین هستند از نظر اخلاقی هم فوق العاده هستند. در بازی اخیر  دیدیم شهریار مغانلو که یک گل زد و یک پاس گل داد در ادامه هم با تمام و جود و با سر شکسته برای این تیم بازی کردو حتی زمانی که یحیی می خواست او را تعویض کرد اشاره می کرد که می تواند بازی کند و مشکلی ندارد. دیدن این صحنه ها و سر مقابل توپ گذاشتن های پرسپولیسی ها برای ما لذت بخش و غرورانگیز است و عشق تک تک این جوانان به پرسپولیس را عینیت می بخشد. این بچه ها بی نظیر هستند و یکی از یکی عاشق تر و با غیرت تر.

کلانی در خصوص برخی حاشیه سازی ها و شائبه هایی که این روزها برای پرسپولیس ایجاد می کنند، به خبرنگار برنا گفت: اگر این فضا برای پرسپولیس ایجاد نشود، جای تعجب دارد! پرسپولیس در سال های اخیر موفقیت های زیادی را به دست آورده و حسادت به این باشگاه و افتخاراتش طبیعی است. بعضی از رقبا برای این که پرسپولیس را از هدف و مسیرش دور کنند، تمام تلاش شان را به کارگرفته اند تا با  حرف های دور از واقعیت و دور از منطق و عقل، برای این تیم مانع تراشی کنند و روحیه تیم ما را تضعیف کنند اما خدا را شکر پرسپولیسی ها از مدیران گرفته تا مربیان، بازیکنان و هواداران گرگ های بالان دیده ای هستند و می دانند نباید به این حرف های که مهم هم نیستند، اهمیت بدهند.

ستاره پرسپولیس در سال های دور این باشگاه با اشاره به در پیش بودن دربی در جام حذفی در خصوص این دیدار تصریح کرد: این بازی از قدیم الایام برای همه به خصوص هواداران دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. در سال چندین و چند تیم همشهری با هم بازی می کنند اما حساسیت هیچ یک از آن بازی ها به اندازه دربی پرسپولیس و استقلال نبوده و این بار هم تقابل این دو تیم در جام حذفی تماشایی خواهد بود و من دوست دارم و فکر می کنم با ابزارها و نیروهایی که پرسپولیس در اختیار دارد، برنده این بازی خواهد شد.

از کلانی در مورد غیبت احتمالی عیسی آل کثیر و تاثیر آن در این بازی سوال کردیم که او در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: در این که عیسی مهاجم خوبی است و از شم گلزنی بالایی هم برخوردار است، شکی نیست اما پرسپولیس هیچ گاه متکی و قائم به فرد نبود و نیست. در حال حاضر تیم گل محمدی نفرات خوبی را در اختیار دارد و با درایتی که از کادرفنی سراغ دارم بهترین ها را برای این دیدار به میدان می فرستد تا جای خالی عیسی احساس نشود. در پرسپولیس همه برای تیم و تیم برای همه است و با این شعار می توان به موفقیت این تیم ایمان داشت.