شهر خبر

سورپرایز مجدد فرهاد مجیدی برای استقلالی ها در آستانه دربی

پاداش نقدی فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال پس از برتری برابر سایپا

استقلال

فرهاد مجیدی برای افزایش روحیه شاگردانش در آستانه دربی، از حساب شخصی خود مجددا به آن ها پاداش نقدی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل سایپا، باز هم دست به جیب شد و به شاگردانش پاداش داد.

استقلال روز گذشته موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد سایپا عبور و رتبه سوم خود در جدول رده بندی را قطعی کند. آبی پوشان با پیروزی روز گذشته برابر خودروسازان، سهمیه آسیایی خود را نیز برای فصل بعد مسجل کردند.

بازیکنان استقلال امروز در یک جلسه تمرینی مشغول ریکاوری شده و خود را برای دیدار با پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آماده کردند. نکته جالب توجه این است که مجیدی امروز نیز دست به جیب شد و از حساب شخصی خود به شاگردانش پاداش داد.

طبق قراری که از قبل میان فرهاد و بازیکنانش گذاشته شده بود، آبی پوشان در صورت پیروزی بر سایپا مبلغ ۵ میلیون تومان از سرمربی تیمشان پاداش دریافت می کردند ولی مجیدی اعلام کرده بود که به ازای هر گل، ۵ میلیون تومان دیگر نیز به شاگردانش پرداخت می کند که بدین صورت و با برتری دو بر صفر برابر سایپا، هر کدام از استقلالی ها مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش از مجیدی دریافت کردند.

این برای چندمین بار است که سرمربی آبی ها پس از پیروزی بر حریفانش، دست به جیب شده و از حساب شخصی خود به بازیکنانش پاداش می دهد. آنها پس از برتری بر پدیده، گل گهر و تراکتور نیز از دست مربی خود پاداش دریافت کرده بودند.

در حالیکه این روزها سرمربی استقلال روی نیمکت تیمش نیز تنهاتر از قبل است، مدیران باشگاه به جای پرداخت مطالبات آبی پوشان و افزایش روحیه آنها در آستانه دربی، دست روی دست گذاشته و این مجیدی است که بابت پیروزی های استقلال به شاگردانش پاداش می دهد!